DDDD Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Jeg prøvde å create en dedicated server som skal kjøres over nettet, men finner bare local IP'en. Noen som kan hjelpe meg med IP-problemet mitt sånn at mine venner + noen andre også kan joine servern. De som har peiling skjønner nok hva jeg prøver å forklare.
DevN Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Skjønte ikke helt, men hvis du prøver å finne WAN-IPen, finnes det nettsteder som viser den. Bare søk på google etter "get-ip", eller noe sånt. Kommer ikke på noen adresser i farta.
DDDD Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Skrevet 16. oktober 2004 Det var vist bare å åpne noen porter i routern. Takk for svarene likevel.
Sigga Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Litt OT,men hvordan åpner man porter i en router?
DevN Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Har routeren en nettinterface skriver man vanligvis en IP-adresse og velger tilsvarende valg i menyen. IP-en står vanligvis i medfølgende manualer. Prøv f.eks. http://192.168.2.1/.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå