Hydrolift Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Hvilken kabel skal jeg nappe ut for å få pcn til å holde kjeft? Det sitter en høyttaler på hovedkortet eller i kabinettet? Hvilken kabel skal jeg lete etter, skal røsske den ut !
Jarmo Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Speakerledninger, seff... Står i manualen til HK. Endret 15. oktober 2004 av jarmo
Zeph Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Dra ut ledningane til høgtalaren. Dei er normalt svart og raud, men det kan variere. Det er ikkje noko farleg å ta den ut. Det går 2 ledningar, surra rundt kvarandre frå høgtalaren til eit punkt på hovudkortet, i enden står ein plugg. Dra ut pluggen, og du er fri for ulyder
Anathema Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Det er somregel en ende på disse ledningene... I will say no more
Thombr86 Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 2 ledere på en plugg med 3 "hull", napp ut den! Lederne er rød og sort. Ikke ta grønn og hvit, det er for power-dioden
JKJK Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 NOE usaklig topic/tråd, men jeg har en mistanke om du sikter til "voice posting" på f.eks. et asus kort? Det skal gå an å skru av sånt i bios. Det kan jo forsåvidt være at du er lei pipene fra pc-speakeren også, men sånt er vanskelig å gjette seg til når du skriver så dårlige poster.
Hydrolift Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 endelig. røsska ut den rød og svart kabel. noen som vet hva depost bugger "20" betyr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå