Gå til innhold

Skrivefeil i oktoberkonkuransen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil bare påpeke at det er en skrivefeil i oktoberkonuransen, når du har mulighet for å se over svarene dine står det Septemberkonkurranse som toptekst.

 

Og svaralternativene til spørsmål 1 er vell ikke helt rett?

Du skriver ikke helt rett du heller ;)

"Konuransen" skrives "konkurransen", "toptekst" skrives "topptekst", og "vell" skrives "vel" :)

Lenke til kommentar
Og du har en total mangel på punktum.  :mrgreen:

Vel, for meg (her på forumet), fungerer egentlig smilefjes som ";)" og ":)" som en avslutning på en setning, en slags punktum-erstatter hvis du skjønner hva jeg mener :)

 

Men det er kanskje bare meg som ser det på den måten? :ermm:

Endret av INGaR
Lenke til kommentar
Ser ut som dette har sporet litt av...!

Krise! :eek:

 

:p

 

 

edit:

 

Hart: Nei, jeg liker ord deling..

 

eller ikke.. :p Astronomer mot orddeling er en genial sak! :)

 

ellers er jeg veldig enig i dette:

 

Poenget her er vel at om man må påpeke skrivefeil, sørg for å skrive rett selv.

 

Men dere, dere vet om den feilbeskjeden vi ofte får her på forumet ja? Det er faktisk orddelingsfeil der :!: Det står "Forum problemer".

Endret av INGaR
Lenke til kommentar

Bare for å spore heeelt av.

Når jeg leser engelsk vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre; Støtte AMO eller påpeke at det engelske språket ikke har orddelingsreglene som vi har. Evt. alle som skriver engelsk gjør samme feilen :p

Frustrerende av og til. :!:

Endret av maedox
Lenke til kommentar

Nå er nå norsk og engelsk to forskjellige språk da. Men stå på maedox, start din egen forening som jobber for standhaftig sammenslåing av ord i det engelske språk. Drit i hva britene selv synes og tror, men kjør ditt eget fanatiske løp. Du får vel noen tusen skandinaver med deg vil jeg tippe. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...