Gå til innhold

Skrivefeil i oktoberkonkuransen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dette er for domt hva med folk som har for exsempel dyseliksi skal dem bare hoppe av lasett og ikke få komme til ordet.

nei dette blir for teit.

fjern denne tråen.

pøsj

Er dette en kødd, eller har du dysleksi?

Hvis du er seriøs: tja, du har forsåvidt et poeng. Hva med å ha en signatur som tilsier noe àla "Jeg har dysleksi, så gi faen! " :)

Lenke til kommentar
ja jeg har sliti med dyseleksi men er på bedringens vei hehe.

beklagelevis for meg og da er det jo skjedelig med folk som altid er så perfeksjonelle med skrive tolkning.

hilsen gutt og kar nærmere 50 år

Såpass! Vil forsåvidt ikke rakke ned på dysletikere, da jeg har noen veldig gode kompiser som er dysletikere, men er gode mennesker likevell! :)

 

Men for å unngå å "gå rundt grøten": Hvis du er på bedringens vei nå, ville jeg forsåvidt heller brukt mere energi på å tylle i meg pils og pølse enn å korrigere den skriftlige norsken min :)

 

Men ang. avateren: vurder det ;)

 

Jeg er forsåvidt ikke noen perfeksjonist innen skriftlig språk. Men det er noe som irriterer meg: Hvis noen poster en post her på forumet, som ikke ligner grisen, og noen spør høfflig om de kan formulere det på en annen måte, så at spørsmålet blir forståelig, så er det enkelte som flipper helt (ugge, lang setning)! Mange vil jo gjerne hjelpe, men det er ikke så enkelt når det man har problemer med å forstå hva personen egentlig har problemer med (bortsett fra lese og skrivevansker :dribble: )

 

Vi burde bli mer tolerange ovenfor hverandre! :)

Endret av DJ-JK
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...