Gå til innhold

Snøkabinettet Kalle (Het før: Snowballs Chance)


Anbefalte innlegg

Ja. Da er det tid for meg å starte enda en worklog. Selvom min andre ikke er ferdig :p Har et Colorcase Imperial kabinett stådende. Det er ikke veldig pent, men jeg kjøpte det fordi det var på tilbud :blush: Så hadde tenkt å fikse det opp litt.

 

Navnet er bare foreløpig, bare fant på noe i farta. Det kommer til å bli "snøfarger". Skal lakke selve kabinettet hvitt, lage ny front i børsta (tror jeg det er) aluminium eller stål. Har hull til vindu som har avrunda hjørner, disse skal fikses til 90graders hjørner. Kommer til å ha et par blå og hvite katoder inni. Skal også fikse litt på cd/hdd oppheng. Skal lage større plass ved å fjerne deler av opphenget, vil ha bedre plass til vannkjøling vis jeg noen gang skulle få det. :love:

 

Må vel legge inn noen bilder av kassa.

 

imperial1.JPG

Kassa

 

imperial2.JPG

Front

 

imperial3.JPG

HDD og CD oppheng

 

Hvis noen vet om noen bra steder for sketchupkomponenter(pcdeler)

Så kanskje jeg kan mekke en sketchuptegning.

 

Mangler også HK, CPU og PSU for at pcen skal bli komplett....... Hvis noen vil selge noe billig, PM me!

Endret av eKoFiSK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har veldig lyst til å tegne kabinettet mitt (som på bildene over, bare uten front, men med hdd oppheng og vindu) i sketchup? Også sette inn komponenter (HK og psu)

 

Hvis jeg skal ta flere bilder av kabinettet til tegninga så bare si ifra!

 

Har ikke veldig skills i sketchup, sliter med å plassere komponenter :p:blush:;):love:

 

PS: liker smilies!

Endret av eKoFiSK
Lenke til kommentar

Tips til lakkering. Dere vet den juletreepynten du henger opp, sånne hvite snøball kuler. Dem er som sandpapir når du tar på dem, minner skikkelig om snå, hadde vært helmax om du hadde fått slik effekt på kabinettet! Så må du ha snø i vinduet. ( får du kjøpt på sprayboks ) Misteltein :yes: osv, lage det skikkelig som et julekabinett!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...