Gå til innhold

Elkjøp stinker !


Anbefalte innlegg

Har bare dårlige erfaringer med elkjøp(hellkjøp er jo et bedre navn)

Koster nesten altid mer enn andre steder, de som jobber der har stort sett mye dårlige peiling enn meg på produkter de selger, jeg sjekker jo bare produktet med og søke på det, så jeg er ikke noen professor på elektronik. De har nesten aldri tilbuds varer inne(ihverfall ikke i Sandefjord), selgerne er stort sett ikke inntresert i og selge deg noe annet enn det de selv tjener mest på. Elkjøp er en Møkka sjappe som en heslt skulle stjelt en del varer oss når en var innom!

Endret av xertus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har bare dårlige erfaringer med elkjøp(hellkjøp er jo et bedre navn)

Koster nesten altid mer enn andre steder, de som jobber der har stort sett mye dårlige peiling enn meg på produkter de selger, jeg sjekker jo bare produktet med og søke på det, så jeg er ikke noen professor på elektronik. De har nesten aldri tilbuds varer inne(ihverfall ikke i Sandefjord), selgerne er stort sett ikke inntresert i og selge deg noe annet enn det de selv tjener mest på. Elkjøp er en Møkka sjappe som en heslt skulle stjelt en del varer oss når en var innom!

Latterlig innlegg.Det der kunne du heller fortalt til moren din og ikke til oss. :nei:

Lenke til kommentar
Har bare dårlige erfaringer med elkjøp(hellkjøp er jo et bedre navn)

Koster nesten altid mer enn andre steder, de som jobber der har stort sett mye dårlige peiling enn meg på produkter de selger, jeg sjekker jo bare produktet med og søke på det, så jeg er ikke noen professor på elektronik.  De har nesten aldri tilbuds varer inne(ihverfall ikke i Sandefjord), selgerne er stort sett ikke inntresert i og selge deg noe annet enn det de selv tjener mest på. Elkjøp er en Møkka sjappe som en heslt skulle stjelt en del varer oss når en var innom!

Latterlig innlegg.Det der kunne du heller fortalt til moren din og ikke til oss. :nei:

:thumbup: Nerd og god natt !

Endret av xertus
Lenke til kommentar

Gjesp!

Stenger bare denne tråden for NÅ.

Dette pga avsporing i forhold til teamet, spam i tråden fra trådstarter og generelt ukonstruktiv "diskusjon".

 

chil, du kan holde deg i skinnet litt.

xertus, spam og et-ords-innlegg med ord som "dust" og lignende er uønsket.

 

Får se hva som skjer i morgen, gjesp...

 

Hilsen ponke - administrator

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...