Hr. Jenssen Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Hei! Jeg skal være med å arrangere dataparty om knappe 4uker... Vi arrangerer LANet bare for fun, og alt vi tjener inn vil gå til compoer. Vi har allerede planlagt cs compo og WC3 compo. Selv spiller jeg mye UT2004, men har aldri spilt det på compo, og vet derfor ikke noe om noen av reglene! Er det noen som kan linke til en side hvor det står beskrevet? BTW: Det er ikke så mange som kommer til å komme på lanet (ca 50-70) så jeg kunne tenkt meg å arrangere en FreeForAll compo! Er det mulig? Altså, å ha det slik at ca 10stk spiller mot hverandre, og at èn vinner? Er deet en compo mulighet? Takker for alle svar!
Hr. Jenssen Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 Ingen som vet noen ting? Det hadde vært fint om jeg hadde fått hørt NOE, slik at jeg tiligst mulig kan bestemme om det BLIR UT2004 compo! Ingen som har regler?
fenris1911 Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 1on1 Deathmatch 15 mins Timelimit No adrenaline No double damage UTcomp brightskins Line of sight hitsounds Maplist : DM-1on1-Roughinery DM-DE-Ironic DM-Rankin
Hr. Jenssen Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 1on1 Deathmatch15 mins Timelimit No adrenaline No double damage UTcomp brightskins Line of sight hitsounds Maplist : DM-1on1-Roughinery DM-DE-Ironic DM-Rankin Oki, takk for svaret, selv om at det tok litt tid da Anyways, jeg er temmelig noob på det med å fixe UT2004 compo, og lurer på: Hvordan går det an å deaktivere adrenaline og dd? Og forresten, hva er line of sight hitsounds? UTcomp brightskins: Hvor skaffer jeg det?
fenris1911 Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Eg trur alle dine svar ligg i denne mutatoren: http://ut2004.gameamp.com/ut2004/viewUtcomp
fenris1911 Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Akkurat korleis du vil organisera turneringa får jo vera opp til deg, men det som ofta er vanleg er at ein person velger ein map, og ein annan person velger ein annan map. Viss begge vinn sin map blir tredje map spelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå