Gå til innhold

Half-Life: Første Release Candidate ble ikke godtatt

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vivendi var altså ikke fornøyd med RC1, og dette er antakeligvis grunnen til at HL2 ikke har blitt annonsert gold enda, og ikke den pågående rettsaken.

In recent days we have been hearing murmuring about the gold status of Half-Life 2. The rumours centered around the notion that the game was being held up not by the legal wrangling between Vivendi and VALVe, but rather the fact that the Release Candidate process had not yet been completed. I asked VALVe's Doug Lombardi if they were still exchanging RCs with VUG, and here was his reply:

"Subsequent release candidates have been submitted. We expect to be complete very soon."

So we are indeed still in the Release Candidate process, and concerns of Gold status being held up by VUG seem at the very least premature.

Endret av odex
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå har ikke jeg peiling på HL2 eller Steam, men leste jo her at de hadde begynt å selge spillet via Steam. Hvis ikke RC er godkjent av Vivendi, hva er det da dere kjøper?

De betaler for Half-Life 2, med medfølgende Counter-Strike: Source.

Da kan de spille Counter-Strike: Source og preloader Half-Life 2.

Skrevet

Kanskje, kanskje ikke.

Etter at valve har jobbet med hl2 sApass lenge vil jeg tro det blir fA release candidates fOr de fAr det igjennom. Tror heller Vivendi og Valve har gAtt sammen om A bruke dette som ett argument for A vente til rundt juletider fOr release.

pA den mAten blir ikke den ukritiske delen av fansen irritert over release date lagdt langt vekke.

bare noen tanker............

Skrevet
Vivendi var altså ikke fornøyd med RC1, og dette er antakeligvis grunnen til at HL2 ikke har blitt annonsert gold enda, og ikke den pågående rettsaken.

In recent days we have been hearing murmuring about the gold status of Half-Life 2. The rumours centered around the notion that the game was being held up not by the legal wrangling between Vivendi and VALVe, but rather the fact that the Release Candidate process had not yet been completed. I asked VALVe's Doug Lombardi if they were still exchanging RCs with VUG, and here was his reply:

"Subsequent release candidates have been submitted. We expect to be complete very soon."

So we are indeed still in the Release Candidate process, and concerns of Gold status being held up by VUG seem at the very least premature.

De er oppe i den 6 RCen nå tror jeg :dontgetit:

Skrevet
Nå har ikke jeg peiling på HL2 eller Steam, men leste jo her at de hadde begynt å selge spillet via Steam. Hvis ikke RC er godkjent av Vivendi, hva er det da dere kjøper?

Det er rett og slett bare litt tvilsom markedsføring for å få kunder til å betale for en vare som de ikke engang vet når de vil få....

Forhåndsbetaling mao.

Skrevet

De er oppe i den 6 RCen nå tror jeg :dontgetit:

I følge en anonym kilde så er RC 5 levert til Vivendi for ca. 2 uker siden (tro det den som vil).

Skrevet

5 eller 6 RC'er!? Ett spill de har brukt mange år på å lage, og så klarer de ikke få godkjent første, heller ikke andre RC!? :!:

Tror nok dette heller er en unnskyldning :/.. Men hvilker versjon er det spill anmelderne har spillt?

Skrevet (endret)

5 eller 6 RC'er!? Ett spill de har brukt mange år på å lage, og så klarer de ikke få godkjent første, heller ikke andre RC!? :!:

Tror nok dette heller er en unnskyldning :/.. Men hvilken versjon er det spill anmelderne har spillt?

Edit: Nice, kjekt når hw.no forumet monger :( Oh noes, min andre dobbelpost :whistle:

Endret av M@R7!N
Skrevet

Tror nok dette heller er en unnskyldning :/.. Men hvilken versjon er det spill anmelderne har spillt?

Edit: Nice, kjekt når hw.no forumet monger :( Oh noes, min andre dobbelpost :whistle:

husk at det er snakk om HL2,HL:S,CS:S,DoD. Ikke bare et spill...Å alle som spiller CS:S ser jo at spillet langt fra er helt ferdig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...