Gå til innhold

Drikkelek og debatt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-23990

Tja... denne debatten skal handle om innenrikspolitikk, sa du er kanskje litt torr i kjeften etter denne debatten...

 

Du burde heller ta en shot hver gang Bush sier "taxes" og Kerry sier "I have a plan".

 

Da burde du bli innlagt pa sykehuset temmelig raskt. :)

 

Jeg skal forresten ikke sitte oppe a se pa den denne gangen. Jeg er rimelig sikker pa at Bush taper denne debatten, om ikke noe overraskende skjer. I verste fall for Kerry, sa blir det en slags uavgjort debatt.

 

Vedder mye penger pa at Kerry fortsetter med sine falske tall, og at Bush aldri tar han pa fersken for de, mest fordi det ikke er mye vits i a korrige Kerry pa at det ikke var mistet 1,6M jobber, men 800K jobber... for da innrommer man jo at det ble mistet jobber over de 4 arene, selv om det har blitt skapt 1,9M jobber det siste aret, og det kommer Bush til a gjenta stadig.

 

Men Kerry sin "I have a plan" linje hores uansett bedre ut enn hva som helst Bush sier, fordi nar Bush sier noe, sa sier Kerry i respons "I have a better plan" og sier ingenting om hva planen faktisk er, men det trenger han jo ikke, sa lenge han klarer a overbevise amerikanere om at den er "bedre".

 

Med det sagt, har Kerry i den siste tiden hevdet at han snakket med Reeve, mens han angivelig skulle vaert i koma, hevdet at han skaut en svaer hjort i Massachusetts, at han deltok i Boston Marathon, og Edwards har sagt at hvis Kerry blir president, sa vil lamme folk kunne ga igjen...

 

Hvis han har klart a overbevise amerikanere om alt det der...

Ja, da fortjener USA en lystlogner som president.

:roll:

Endret av medlem-23990
Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Tja... denne debatten skal handle om innenrikspolitikk, sa du er kanskje litt torr i kjeften etter denne debatten...

Tror nok Osama og Saddam dukker kjapt opp når det gjelder homesecurity....

Hold deg til "taxes" og "I have a plan" du, sa kan du takke meg imorgen for en dyp sovn. ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Na begynte jeg a se pa debatten alikevel, og jeg tok (sa langt) gradig feil i det jeg sa tidligere. Kerry sliter noe sinnsykt etter 45 minutter.

 

Det storste sa langt for meg er at Kerry sa at Bush droppet stipend (Pell Grants) men sa kom Bush tilbake med at 1M flere har fatt stipend. Til dette sa Kerry at ja, det var flere som fikk stipend, men stipendet var mindre enn for. Han sa "det er ikke onskelig a ha flere med stipend"............

 

Neivel. LOL

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...