Gå til innhold

Er galaxies verdt pengene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er verdt det, ja, men det er litt synd når noen selskap aldri gir folk en mulighet til å prøve spillet før de må betale for det. Min SWG boks som kostet meg rundt 700,- støver ned i en krok. Grunnen til at jeg gikk lei var ene og stort sett alene min egen feil. Jeg spilte for mye og ble utbrent.

 

Spiller AO nå og koser meg med det. Har spilt mange MMO's, men kom tilbake til AO, som det startet med for min del.

 

SWG er virkelig flott, uansett. Måten de har fått til det utrolig flotte landskapet uten at det krever altfor mye maskinvare er meg nesten ubegripelig, og det er flott å sveve over toppene og gjennom dalene på din egen slede.

Lenke til kommentar

jeg synes det er verdt pengene ja, vet ikke helt med jtl enda, virker heller dårlig i starten...

 

swg er morro, men man blir avhengig.

 

man må betale litt over 100kr pr mnd, er vel 107kr hvis jeg ikke tar helt feil, eller du kan betale ca 1000 for ett år....

 

det er masse aktivitet på serverene, det har ikke hatt noe merkbar nedgang enda, tror det bare går oppover...

 

krever ganske bra maskin for å spille da

 

btw, jeg tror bladerunner er på samme server som jeg er på, mener å huske at jeg har sett nicket hans løpende rundt...

Lenke til kommentar
Er det ikke vanskelig å bli Jedi da? :dontgetit:

Du må grinde 7.35 millioner Force sensitive experience, eller med andre ord 220.5 millioner våpen spesifikke experience eller 110,25mill våpen xp + 11,025mill combat xp, begge får du av å drepe ting :p eks: "You killed a worrt you have recieved 23 rifle xp and 2 combat xp" ellerno :p Til sammenligning kreves det:

(175000 + 250000 + 350000 + 450000 * 3)våpen XP +

(60000 + 85000 + 120000 150000)combat xp =

3.675millioner/415000 våpen/combat XP, for å mastre et Elite combat profession :)

så er maxen du kan få på en motstander 5000/500 weap/combat XP.

 

Du må mao drepe over 22 tusen slike motstandere for å få det :-) + du må først bli "glowy"(Innebærer å ha mastret en profession og ha utført en del forskjellige ting, vanskelig å forklare før du er inne i spillet) for å få tilgang til "the Aurillian village" hvor du kan gjennom forskjellige faser unlocke de seks skill-grenene du trenger for jedi, det er flere enn 6 grener, men du trenger bare 6, og dette tar ca. 18 uker (?) men hvis du vil velge akkurat de du vil ha, tar det nok lengere :) Du må også selvsagt bruke en del uker på etablere deg og de yrkene du vil ha :) Lykke til

Lenke til kommentar

So, du får det til å høres så VANNVITTIG kjedelig ut...

Dette er desidert det kuleste spillet jeg noen gang har spilt! utenom tomb raider 3 når det var helt nytt, jeg hadde ny pc, og sto opp kl 8 på lørdager får å få spille mest mulig... var ca 11 - 12 år.. :D

 

Uansett, bli bounty hunter! da kan du menge deg me jedis uten å gå gjennom den lange grinden...

Ingenting er mer spennende en å forfølge en jedi lenge for å finne det rette tidspunkte for å slå til!

Et eksempel på dette skjedde i går, det er en lang historie, men jeg kan godt skrive den viss det er stemning for det, men nå må jeg dusje.. :D

Lenke til kommentar

Har prøvd en del MMORPGs nå, og Star Wars Galaxeis er det eneste jeg faktisk har CD'en til. Det er vel egentlig en ting jeg angrer på nå, men det er ikke så mye å få gjort med det nå gitt.

 

Spilte det i en mnd først, litt sånn av og på, men så ga jeg det opp. Etter 3-4 mnd kjøpte en kamerat av meg spillet, og jeg bestemte meg for at vi skulle prøve sammen. Det var fortsatt ikke veldig morsomt, selv om jeg ble medlem av NiS og saker... Nei, jeg tror faktisk jeg skal prøve å selge SWG nå, når jeg tenker meg etter.

 

Det beste MMORPGet jeg har spilt, er vel egentlig Anarchy Online.

Lenke til kommentar
So, du får det til å høres så VANNVITTIG kjedelig ut...

Dette er desidert det kuleste spillet jeg noen gang har spilt! utenom tomb raider 3 når det var helt nytt, jeg hadde ny pc, og sto opp kl 8 på lørdager får å få spille mest mulig... var ca 11 - 12 år.. :D

 

Uansett, bli bounty hunter! da kan du menge deg me jedis uten å gå gjennom den lange grinden...

Ingenting er mer spennende en å forfølge en jedi lenge for å finne det rette tidspunkte for å slå til!

Et eksempel på dette skjedde i går, det er en lang historie, men jeg kan godt skrive den viss det er stemning for det, men nå må jeg dusje.. :D

Jedi grinden er jo vanvittig kjedelig da... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...