Gå til innhold

et spørsmål om Gainward 6800 le

Anbefalte innlegg

Skrevet

fått klokka kortet til 361/748 og får 9249 i 3dmark03 og 2435 i 05... steike satan so irriterende... ke kan det skyldes skal tru...b rukar siste drivere til nvidia... omega drivere gir meg berre bluescreen under install...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Arctic Cooling NV5 Silencer passer på Gainward 6800 LE, ja.

Mister jeg både garanti og mulighet for angreretten om jeg skifter vifte? :dontgetit:

Skrevet (endret)

Jeg fikk 6800LE kortet mitt i går.. 1 pp og 4 vp åpnet ;) 9100 3dmarks ( 03 ) etter klokking og :) (klokket til 351 / 809, kan klokke mer, men gadd ikke pirkeklokke i går kveld.. :p får se hva jeg kommer opp i når jeg kommer hjem ;) )

Endret av Vizla
Skrevet
eus' date='15/10/2004 : 21:54'] Spekulerer selv på å teste Omega driver til Nvidia kortet mitt...

Noen som har noen erfaringer med Omega på Nvidia?

har prøvd det på et fx5200 ;)

gikk ikke så bra,men ser en del med gode resultater på 6800 xxxxx

Skrevet
er det noko eg prøver på som ikkje finst? etter det eg kan sjå så lager omega drivere til både ati og nvidia... sjekka sida i det siste?

Da er det jeg som ikke er oppdatert. Beklager. Sist jeg sjekket, var Omega-drivere kun for ATi-kort.

Skrevet
har kortet temp probe?

ja kortet mitt har temp probe... original drivere viser faktsik temp på kortet... veit ikkje om ein kan stole på det men men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...