Cruento Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg driver å går igjennom Gothic II igjen, så plutselig idag fant jeg en hule som jeg ikke kan huske å ha sett før. Hulen ligger i nærheten av steinsirkelen der "Eye of Innos" blir ødelagt og reparert. Nærmere bestemt etter at du går ned trappene og kommer ned på en sti, for så å kunne fortsette til høyre utenfor stien nedover mot kysten. Problemet mitt er at inne i hulen er det en jernport som åpnes med en vinsj. Når jeg trykker på den får jeg at jeg ikke har den rette itemen som brukes til vinsjen. Hva trenger jeg? Eller er det i det hele tatt mulig å bruke vinsjen? Jeg er VELDIG nyskjerrig på hva som befinner seg bak porten, men ikke si det hvis du vet det! Håper noen kan hjelpe.
Beeblebrox Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Det er et oppdrag du får fra Ehnim (en av de to brødrene på Akil's farm) i kapittel 3 som gir deg adgang til hulen. Og det er ikke så veldig mye spennende der, bare så det er sagt.
Cruento Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 Ok, greit. Det skal jeg finne ut av. Dumt at det ikke er noe spennende der da, jeg synes det så riktig så spennende ut med den lukkede porten og alt sammen! Takk for hjelpen!
Hr. Jenssen Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Hehe, litt artig å være "budbringeren" for de to brødrene, slik at til slutt vil den ene fly på den andre å drepe han! Nesten som real life, i USA :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå