Stigma Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Jeg har et lite problem med et eldre GF2mx kort som jeg tror kanskje kan fikses med en firmware oppdatering. Problemet er at jeg ikke kan se noe firmware relaterte downloads fra Nvidias sider. Er jeg blind, eller må jeg se noe annet sted? Det er vel firmware oppdateringer ett eller annet sted... Hjelp? =) -Stigma
MorePower Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 ehh..firmware til skjermkort. Er rimelig sikker på at du ikke mener ny driver, og da er det vel at man kan legge inn en annen bios. Har ikke hørt om firmware, er jeg helt på jordet nå tro.
Apoc_ Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Tror han mener BIOS når han sier firmware. MSI har BIOS'er til nedlasting på deres sider. Fikk et program med kortet som koblet til en MSI server, laster ned nyeste BIOS og flasher kortet. Sikkert mange andre produsenter som har samme system.
Stigma Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 Ja, mener BIOS til kortet. Har ingen noen mer konkrete leads? -Stigma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå