Gå til innhold

Ser du på de andre guttene i dusjen?

potetskrell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror seriøst ikke på de som sier at de alrdi har sett på andres peniser i dusjen. Det må da ha hendt, ubevisst, ufrivillig eller frivillig.

Skrevet

Jeg tror mange av de som er først ute med å kalle andre for homo, er litt usikker på sin legning. De prøver å avvise all mulighet for at folk skal tro at akkurat de skal være f.eks homo, eller usikker på sin egen seksualitet.

Skrevet
Jeg tror seriøst ikke på de som sier at de alrdi har sett på andres peniser i dusjen. Det må da ha hendt, ubevisst, ufrivillig eller frivillig.

Det er en forskjell på "sett på", og "sett." Bare så det er sagt.

Skrevet

heh, litt off topic men: vi hadde gymma og dusja, dreiv å kledde på oss. han ved siden av meg hadde med noe parfyme som lukta godt, sa jeg "sprut meg". heh, så spraya han meg, så glapp det ut "æsj, jeg fikk det i kjeften!". hahah, alle brøyt sammen i latter.

Skrevet
heh, litt off topic men: vi hadde gymma og dusja, dreiv å kledde på oss. han ved siden av meg hadde med noe parfyme som lukta godt, sa jeg "sprut meg". heh, så spraya han meg, så glapp det ut "æsj, jeg fikk det i kjeften!". hahah, alle brøyt sammen i latter.

HIHI :wee:

Skrevet

Heheh, hørtes ut som en standard ungdomsskolestrabase, ja. :)

Skrevet

Heheh, hørtes ut som en standard ungdomsskolestrabase, ja. :)

ah hell no! her er det 1.klasse vgs vi snakker... :tease:

Skrevet
:!: :!:

Denne typen kødding er da normalt i de fleste klasser, eller?

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Mange her som ikke vil innrømme det da.

Here we go again...

Skrevet

Må si jeg begynner å bli lei av alle som sier, jeg tror ikke på deg og starter en helt ny diskusjon. Tro det eller ei, ikke start enda en diskusjon ang. om man ser eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...