flodhest Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Har et lite problem...når jeg logger av MSN logger MS messenger seg på, hvordan kan jeg fjerne messenger fra windows og bare ha msn? Mener det ikke bare var å avinnstallere.
Musty Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 er bare å gå i options i ms messenger og velge at den ikke skal starte med windows, og så stenge den, da slipper du å se den igjen..
XenZor Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Kllikk på kjør og legg inn denne kommandoen: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove XenZor
flodhest Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 Kllikk på kjør og legg inn denne kommandoen:RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove XenZor Tusen takk!
flodhest Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 Takk til deg og Fur, men den kommandoen XenZor ga meg fungerte også. =)
highlander Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Kllikk på kjør og legg inn denne kommandoen:RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove XenZor Er ikke alltid den kommandoen fungerer.
flodhest Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 Det gjorde den i dette tilfelle.
MrLee Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Kllikk på kjør og legg inn denne kommandoen:RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove XenZor Er ikke alltid den kommandoen fungerer. hvis du tenker på "feilmeldingen", kan du velge å ignorere den og fortsette...fungerer fint...er det noe annet, er det ingenting jeg har støtt på iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå