The Stig Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Hei hei.. Vil bare ha noen erfaringer om div bugs i BF:V. Selv slitter jeg litt med at den kan gjøre alt fra og plutselig låse seg, lyd skraper litt, kastet ut til skrivebordet (når man "connecter igjen kommer beskjeden: CD IN USE) osv... Skjønner ikke helt hvorfor de ikke tar tak i problemene?! Var på et større LAN her forleden (Naitparty 2004) hvor jeg snakket med mange som dessverre hadde samme problemer som meg. Hvorfor gidder ikke EA og fikse på et av deres beste spill... (Til de av dere som sier det er noe galt med maskinen min, tro om igjen!) Mvh Stikk Endret 12. oktober 2004 av Stikk-kont@kten
Hr. Jenssen Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Høres mer ut som at det er din PC det er noen "bugs" med, og at du har skaffa en warez versjon av spillet.... Selv har jeg ALDRI hatt noen av problemene du har nevnt, selv om at det (selvfølgelig) er noen bugs (for det meste grafiske bugs) EDIT: (Til de av dere som sier det er noe galt med maskinen min, tro om igjen!) Hvorfor tro om igjen, da det kan være fullt mulig at spillet har problemer med enkelte hardwares i PC'n din? Hvilke specs har du da? Endret 12. oktober 2004 av MeTa][iC
The Stig Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 Sant nok MeTa][iC, kan jo selvfølgelig være enkelte komponenter spilelt sliter med... Specs ser du i profil.
Hr. Jenssen Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Sant nok MeTa][iC, kan jo selvfølgelig være enkelte komponenter spilelt sliter med... Specs ser du i profil. Selv om at jeg tviler på det, så kan det være skjermkortet ditt det er neon problemer med! Det har tiligere vært masse bugs med ATi kort og BF:V! Har du nyeste driver? I tilfelle NEI bør du prøve å installere nyeste, det er 80% sjanse for at det vil fungere
Croyfer Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Grunnen til at du får 'CDkey in use' er rett og slett at servern ikke har oppdaga at du har quitta - en såkaldt hard-part. Det er bare å vente et minutt eller to før du joiner igjen, så er keyen din klar til bruk igjen.. Til utsagnet "Hvorfor gjør ikke EA noe med et av deres beste spill", så må jeg få lov til å påpeke at det gjevnlig slippes pather som skal reparere spillet og fjerne bugs. De som tror at EA ikke bryr seg om at spillet deres ikke fungerer optimalt må tro om igjen - det kreves sikkert en del hodebry for å få spillet til å virke med all mulig slags hardware... (Til de av dere som sier det er noe galt med maskinen min, tro om igjen!) Det trenger ikke å være det at det er noe galt med maskina di, men det kan hende at du har noen uheldige komponenter som kanskje kan skape feilmeldinger i BF:V ... Husk på at BF'42 i begynnelsen også var lik buggete som BF:V er nå - men nå etter 6-7 patcher kjører det klokkerent på de fleste PCer =) Endret 13. oktober 2004 av Croyfer
Hr. Jenssen Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Nå er det ei stund siden jeg spilte BF:V da, men jeg kan huske et problem jeg hadde... Noen ganger kommer slike svære laggs som kaster meg ut av serveren, uten at internettet vårt "faller ut"! Vet du noe om dette, Croyfer? ....Selvfølgelig gjør du jo det! Du vet jo nært sagt alt om bf:v!
Croyfer Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 At du ramler ut av serveren uten at selve internettforbindelsen ramler ned skyldes vel enten at du mister kontakt med serveren på grunn av altfor mye packetloss og lignende - hvis linja serveren står på ikke er kraftig nok/er stabil nok kan det hende at pingen skyter i været, og at man blir kicka for høy ping... Husk: det finnes mange dårlige servere "out there"
The Stig Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Skrevet 18. oktober 2004 Hehe, joa... Har nettopp formatert maskina, skal prøve igjen og se hvordan det går!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå