Robin B Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Kjøpte nettopp en Maxi-jet Pumpehode PH 1200 etter å ha lest en post av Mr.Skrue, og må si meg veldig fornøyd. Idl tempen falt med ca. 3c i forhold til min gammle Hydor L20. Regner med at hydoren ikke var krftig nok til WW blokka, venter nå på en Black ICE - Xtreme II og 4 120mm Titan vifter....
Fragletrollet Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Når skal folk lære at det er load tempen som faktisk betyr noe? IDLE BETYR INGENTING!!! *banke det inn i skallen på alle*
Robin B Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 Når skal folk lære at det er load tempen som faktisk betyr noe? IDLE BETYR INGENTING!!! *banke det inn i skallen på alle* Kansje en smule uklar men det gjaldt load tempen min også, så bank det inn i skallen din
Fragletrollet Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Kjøpte nettopp en Maxi-jet Pumpehode PH 1200 etter å ha lest en post av Mr.Skrue, og må si meg veldig fornøyd. Idl tempen falt med ca. 3c i forhold til min gammle Hydor L20.Regner med at hydoren ikke var krftig nok til WW blokka, venter nå på en Black ICE - Xtreme II og 4 120mm Titan vifter.... Såvidt jeg ser, så skrev du ikke det her. Så bank det inn i din egen skalle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå