sablabra Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Begynner å bli veldig lei av hovedkortet som er Msi diamond +, det er direkte horibelt til klokking av mange grunner.7665076[/snapback] Du er nok ikke alene om å synes det . Når du snakker om klokking, cpu-kjøleren din er full av støv! Du kan nok fjerne noen grader celsius ved å blåse vekk støvet. Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 torslo: Rund IDE kabel.. Og hvor har du harddiskene dine? Ser ikke noen i hdd racket? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Du er nok ikke alene om å synes det tongue.gif . Når du snakker om klokking, cpu-kjøleren din er full av støv! ohmy.gif Du kan nok fjerne noen grader celsius ved å blåse vekk støvet. cpu tempen er mer en fin, men jeg får ikke stilt opp volten nokk til å klokke den mer. Ligger på 38-40 på load. er nokk heller ikke så ille som det ser ut som, har nettop rengjort selve ribbene. det er nokk bare bladene på papst viften som det er støv på. Endret 7. januar 2007 av simalarion Lenke til kommentar
tevil Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Ja, den skal være posisjonert 45 grader i forhold til den du har, slik at vifta er på den siden som IDE-kontakten står. Da vil den blåse i retning vifta i bakkant av kabinettet. Hva er tempen på cpuen din? Er sikkert ikke katastrofe, men rett skal være rett... hehe Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) ER det meg du spør?, jeg skrev da tempen. Du har sikkert rett har også tenkt på det, men temp er ikke et problem og jeg får ikke klokket lenger pga bios osv. Med andre ord den kan like gjerne stå slik. Stacker hovedkort viften hjelper også en held del, trekker luft fra baksiden av kabinettet og blåser over hele hovedkortet. Den stygge rosa viften måtte jeg seg sette der pga chipsetkjøleren krasjet i 8800gtx, så måtte bytte til en helt flat ram sink med vifte på siden. Endret 7. januar 2007 av simalarion Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Noen som har no formening om hva jeg burde rydde med ? Tenkt å ta AC Ryan HeatShrinkz 25mm eller slik "Plastic wrap" rundt kablene for bedre luftgjennomstrømning, er dette noe lurt, eller noe vits i i det hele tatt? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Har du noen bilder av tingene du snakker om, speed91? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Kan noen sende meg pm om hvordan jeg kan skjekke temperatur på diverse av mine pc komponenter? Orker ikke å logge inn her så ofte lengre og leite Lenke til kommentar
Sindre_ns125r Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Hvilken type prossesor har du? Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Har du noen bilder av tingene du snakker om, speed91? 7667443[/snapback] Kan nok ikke ta et bilde gitt, tenkte å kjøpe inn ting å rydde med til komponentene jeg har bestilt Og da tenkte jeg å få bestilt saker til å rydde med før det gikk alt for lang tid, slik at det ikke rekker å danne seg et kaos. Lenke til kommentar
torslo Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) torslo: Rund IDE kabel.. Og hvor har du harddiskene dine? Ser ikke noen i hdd racket? 7665837[/snapback] HDD`ene er plassert bak "nettingen" i sidedøra...plassert tversover, du ser der de 3viftene står(heilt framme) heilt i bunn der er de...hadde rundt IDE kabel, men den streika .....noen andre tips? Endret 7. januar 2007 av torslo Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Lenge siden jeg har kommet med en oppdatering nå. Endringer siden sist: - Led vifte i front - PSU tok kvelden, så har byttet til en uten led men med sorte kabler - Ryddet litt (ble lettere med ny PSU) - Led-vifte på ene skjermkortet (synlig bak thermaltake-logoen) Endret 7. januar 2007 av krister461 Lenke til kommentar
Eivinde Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Mr.Anki: Kan det tenkes at Everest kompenserer for feil avlesning av temp. på HK/CPU-sensorer utifra en database med tall for merke og modell? Har du forresten prøvd med nyeste SpeedFan (4.31)? Nice kasse krister461! Endret 8. januar 2007 av Eivinde Lenke til kommentar
GamerXP Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Har litt problemer med å få bort psu kablene, ide kablene er litt lange å jeg har en ikke s-ata disc som sånn ''bote'' disk , så jeg måtte bruke to kabler for at det skulle virke... Vill gjerne ha tips om va jeg kan gjøre får å få det pent inne i maskina PS: det kommer ny oppdatering til maskina snart, så de fattige delene jeg har nå er snart borte Endret 8. januar 2007 av x-gear Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 x-gear, kabinettet ditt er det jævligste jeg har vært borte i. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Di kabel strømpene var ikke akkurat fine ved psu'en! Og det var den del rot. Lenke til kommentar
GamerXP Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Di kabel strømpene var ikke akkurat fine ved psu'en! Og det var den del rot. 7676104[/snapback] Jeg var på leirskolen da dette ble kjøpt(pappa er datanørd, men har dårlig smak på casemod) Men er det noe jeg kan gjøre får å få det fint i kassen Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg var på leirskolen da dette ble kjøpt(pappa er datanørd, men har dårlig smak på casemod) Men er det noe jeg kan gjøre får å få det fint i kassen 7676139[/snapback] Spraye HK brett og alt inni enten Svart eller en annen mørk farge, syns det var litt harry med gule "Strømpe" på kablene men det er bare min menning Lenke til kommentar
GamerXP Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Spraye HK brett og alt inni enten Svart eller en annen mørk farge, syns det var litt harry med gule "Strømpe" på kablene men det er bare min menning 7676187[/snapback] Det gidder jeg ikke men jeg skal ha ny psu (Dålig kvalitet) ...men jeg vill ha det ryddig... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Kjøp en mist med modulære kabler så slitter du di ekstra du ikke bruker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg