Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Begynner å bli veldig lei av hovedkortet som er Msi diamond +, det er direkte horibelt til klokking av mange grunner.

7665076[/snapback]

 

Du er nok ikke alene om å synes det :p . Når du snakker om klokking, cpu-kjøleren din er full av støv! :ohmy: Du kan nok fjerne noen grader celsius ved å blåse vekk støvet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du er nok ikke alene om å synes det tongue.gif . Når du snakker om klokking, cpu-kjøleren din er full av støv! ohmy.gif Du kan nok fjerne noen grader celsius ved å blåse vekk støvet.

 

cpu tempen er mer en fin, men jeg får ikke stilt opp volten nokk til å klokke den mer. Ligger på 38-40 på load.

 

er nokk heller ikke så ille som det ser ut som, har nettop rengjort selve ribbene. det er nokk bare bladene på papst viften som det er støv på.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Ja, den skal være posisjonert 45 grader i forhold til den du har, slik at vifta er på den siden som IDE-kontakten står. Da vil den blåse i retning vifta i bakkant av kabinettet. Hva er tempen på cpuen din? Er sikkert ikke katastrofe, men rett skal være rett... hehe

Lenke til kommentar

ER det meg du spør?, jeg skrev da tempen. Du har sikkert rett har også tenkt på det, men temp er ikke et problem og jeg får ikke klokket lenger pga bios osv. Med andre ord den kan like gjerne stå slik. Stacker hovedkort viften hjelper også en held del, trekker luft fra baksiden av kabinettet og blåser over hele hovedkortet.

 

Den stygge rosa viften måtte jeg seg sette der pga chipsetkjøleren krasjet i 8800gtx, så måtte bytte til en helt flat ram sink med vifte på siden.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Har du noen bilder av tingene du snakker om, speed91?

7667443[/snapback]

Kan nok ikke ta et bilde gitt, tenkte å kjøpe inn ting å rydde med til komponentene jeg har bestilt :) Og da tenkte jeg å få bestilt saker til å rydde med før det gikk alt for lang tid, slik at det ikke rekker å danne seg et kaos.

Lenke til kommentar
torslo: Rund IDE kabel.. Og hvor har du harddiskene dine? Ser ikke noen i hdd racket?

7665837[/snapback]

 

HDD`ene er plassert bak "nettingen" i sidedøra...plassert tversover, du ser der de 3viftene står(heilt framme) heilt i bunn der er de...hadde rundt IDE kabel, men den streika :hmm: .....noen andre tips?

Endret av torslo
Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har kommet med en oppdatering nå.

 

Endringer siden sist:

 

- Led vifte i front

- PSU tok kvelden, så har byttet til en uten led men med sorte kabler

- Ryddet litt (ble lettere med ny PSU)

- Led-vifte på ene skjermkortet (synlig bak thermaltake-logoen)

post-8809-1168208710_thumb.jpg

Endret av krister461
Lenke til kommentar

Har litt problemer med å få bort psu kablene, ide kablene er litt lange å jeg har en ikke s-ata disc som sånn ''bote'' disk :hmm: , så jeg måtte bruke to kabler for at det skulle virke...

 

Vill gjerne ha tips om va jeg kan gjøre får å få det pent inne i maskina :)

 

PS: det kommer ny oppdatering til maskina snart, så de fattige :thumbdown: delene jeg har nå er snart borte :thumbup:

post-114318-1168287661_thumb.jpg

Endret av x-gear
Lenke til kommentar

Jeg var på leirskolen da dette ble kjøpt(pappa er datanørd, men har dårlig smak på casemod)

 

Men er det noe jeg kan gjøre får å få det fint i kassen

7676139[/snapback]

Spraye HK brett og alt inni enten Svart eller en annen mørk farge, syns det var litt harry med gule "Strømpe" på kablene men det er bare min menning :)

Lenke til kommentar
Spraye HK brett og alt inni enten Svart eller en annen mørk farge, syns det var litt harry med gule "Strømpe" på kablene men det er bare min menning :)

7676187[/snapback]

 

Det gidder jeg ikke men jeg skal ha ny psu (Dålig kvalitet)

 

...men jeg vill ha det ryddig... :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...