Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

har msn stoppa litt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dødt i Vest Agder enda.. kijpt!  :(

Ja... rett i det..

 

VEST_AGDER ER

HELT DØDT!!

 

huffhuff... :no::no::no:

Jeg vet ikke om dere har merka det, men nesten hele Norge er også det... :hrm:

Så hvis man skulle være så helfig og komme seg inn, vil sansyneligheten for at noen svarer være svært liten.

Lenke til kommentar
At så mange gidder å whine om det..  har MSN stor nedetid ellers? Det går over, trenger ikke å lage ca 1000 tråder om det, dere bruker det jo gratis også..

 

Life goes on, selv uten MSN  :p

Joa, men jeg har et viktig prosjekt på skolen som og jeg trenger å kommunisere med de på gruppa :p

Hehe, finnes en god del andre kommunikasjonskanaler, både via web og andre måter.

Lenke til kommentar
At så mange gidder å whine om det..  har MSN stor nedetid ellers? Det går over, trenger ikke å lage ca 1000 tråder om det, dere bruker det jo gratis også..

 

Life goes on, selv uten MSN  :p

Joa, men jeg har et viktig prosjekt på skolen som og jeg trenger å kommunisere med de på gruppa :p

Hehe, finnes en god del andre kommunikasjonskanaler, både via web og andre måter.

joa..

Lenke til kommentar
Klikka hos meg i går kveld, men funker nå..

 

SJekk hva jeg plutselig fikk opp nå..

Kjekt bilde! Men du.. la merke til noe artig, du lever et år bak oss andre? (datoen står på lørdag 11.10.03 i hjørnet) Er vel på tida at MSN går ned, så MSN-folket får ta seg en tur ut. :)

 

(PS: Ikke vondt ment)

Lenke til kommentar
Dødt i Vest Agder enda.. kijpt!  :(

Ja... rett i det..

 

VEST_AGDER ER

HELT DØDT!!

 

huffhuff... :no::no::no:

Jeg vet ikke om dere har merka det, men nesten hele Norge er også det... :hrm:

:hmm: Gikk ut ifra det, men da Sabbath påsto at det var oppe hos han (Akershus), så var jeg sannelig ikke så sikker på om det ville variere fra plass til plass når det ville være mulig å logge seg på igjen... :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...