Gå til innhold

Dødsdato for Athlon XP


Anbefalte innlegg

Jaja, det måtte jo skje til slutt. Litt vemodig, men det husker jeg jo det også var når det ble slutt på de gode gamle super socket 7 hk`ene oxo. Men jeg glemte det fort når jeg gikk over til Socket A og fikk ny sprut i maskina :thumbup: så jeg regner med det samme vil skje når jeg går over til Athlon 64.

 

Har vært trofast Amd kjøper siden jeg kjøpte min første Amd 233 mhz, deretter var det en K6-2 350, K6-2 500, Athlon T-bird 1330, Xp 1800+ og til slutt Xp 2800+ som jeg nå har :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trist tid i møte :cry:

 

Og kalle sempon socket A en verdig arvtaker er jo dog latterlig. Høyere PR rating, lavere Mhz, mindre L2 cache(på noen modeller) og i tillegg dyrere...

 

Er nesten bedre om de faser socket A helt ut og pumper ned prisene på Sempron Socket 754.

 

Men uansett er AMD XP en prosessor som aldri vil bli glemt. K7 arkitekturen har vært en gullgruve for AMD og en hard torne i foten til Intel.

Lenke til kommentar
Kan folk lære seg forskjellen på følelser her?

 

Det er synd at Athlon XP blir borte, ikke trist. Kommer du til å sitte alene på rommet ditt og sørge over det? Nei, hadde bestemora de dødd hadde det vært trist.

 

Samme med elske og hate, folk vet faen meg ikke hva det betyr :mad:

Du elsker ikke mors kjøttkaker, du liker dem. Du hater ikke naboen, du misliker.

 

STOR forskjell, du vil vel ikke gifte deg med mors kjøttkaker?

 

Sorry for off topic, men nok får være nok, dette hatet av feil bruk av følelser har boblet i meg lenge nå :)

Noe av det dummeste jeg har lest på denne forumet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...