srbz Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Titt tei: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=310889
pee-jay Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 Men jeg vil ha bare en siste løsning. Hvem ville DU ha kjøpt, skal også kjøpe en sånn kjølingsdings på den.. hehe.. Og hvem duger best til CS og doom 3?
pee-jay Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 siste løsning..!!! HVEM SKAL JEG KJØPE?? skal spille CS og doom 3.. hvem av de eier
Smirnoff Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg ville gått for Powercolor-kortet. Hører det er bra på overklokking, såvidt jeg har fått med meg. Off-topic: Pee-jay: Det heter "hvilket kort" og ikke "hvem kort".
fredriku Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 GeForce 6800 er bedre i både Doom3 og CS. Basta bom! Er ikke værre! Gå for det du. Men kjapp deg
pee-jay Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 hvor mye koster det gforce kortet?
Apathy Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Det er akkurat samme kjøler, og akkurat samme kort. Er bare folk som lever i den vilfarelsen av at Sapphire er "bedre" fordi PowerColor hadde noen problemer med vifta si når de begynte å selge 9800 kortene sine!De er også laget ved samme fabrikk, og er RENE ATI-kort. Det er såklarte BBA kort (Built by ATi) og ikke PBA (Powered by ATi) som f.eks Hercules er. Folk må lære seg det. Er du ute etter bundle tar du Powercolor, for dette leveres som full retail med spill, programvare osv, Sapphire leveres med kun drivercd og en eller 2 kabler. Velg ut ifra bundle og INTET annet. Hører du på disse tomsingene, er du rett og slett dum. Mulig jeg er litt krass i mine uttalelser, og det beklager jeg, men jeg vil at folk skal se virkeligheten og ikke bare ha en oppfatning! Du er litt for enkel når du kommer med din uttalelse der. Selv om kortene kan være lagd ved samme fabrikk betyr ikke at de er like for det. De forskjellige produsentene kan bruke forskjellige komponenter. Jeg har hørt en del om folk som har hatt diverse problemer med sine ATI-kort fra f.eks. PowerColor, Connect3D osv, hvor de f.eks. har måttet skru av VPU Recover for at kortene skal fungere skikkelig, eller å slå av FastWrite. Det kan tyde på at en del underleverandører kanskje bruker komponenter av dårlig kvalitet når de skal lage kortene. Min erfaring er at de ATI-kortene som har best kvalitet og stabilitet, er kortene fra ATI selv, de som også selges som rene ATI-kort. Jeg har selv 4 forskjellige generasjoner rene ATI-kort, så jeg vet hva jeg snakker om. Jeg er lei av å høre på sånne ignorante tullinger som tror at alle ATI-kort er kliss like. Det er de absolutt ikke. Jeg har f.eks. ikke FastWrite og VPU Recover slått av. Jeg får ikke rare "ringer" i FarCry som jeg har hørt noen snakke om. Alt fungerer helt topp. Og mens andre må slå av VPU Recover, kan jeg glede meg over å ha tilgang til et verktøy som nullstiller VPU hvis et spill kræsjer, slik at jeg slipper å starte maskinen på nytt. Og ja, VPU Recover fungerer. Se forøvrig min profil for å se hva slags kort jeg har. Jeg har listet opp min hardware der. Edit: De eneste kortene som med sikkerhet kan kalles Built By ATI, er kortene som kommer fra ATI selv, f.eks. det jeg har i min avatar. Det er solgt _vesentlig_ flere kort BBA av Powercolor og Sapphire enn det er solgt av ATI`s egne. %-messig er det nok svært jevn feilrate mellom disse, men det finnes flust med PC og Sapphire kort der ute så de problemene hører vi om. Mens ATI`s egne florerer ikke akkurat og har dermed ferre klager. Jeg har ingen problemer med mitt PowerColor kort, og har ikke hatt trøbbel med noen av BBA kortene jeg har hatt oppigjennom. VPU-recover og fastwrites har jeg heller ingen problemer med å kjøre på mitt PC9800pro, men velger å la være da begge hindrer klokking og er unødvendig/ytelsestap på alt annet enn A64 maskiner. Forskjellen på PC og Sapphire er bundle og kun det (samt klistremerke da ). Når PowerColor var "fersk" var det endel trøbbel med de (naturlig nok) men dette er svært lenge siden.
meeg Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 hvor mye koster det gforce kortet? Ukens tilbud på Komplett.no - 1849,-
runela Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Kjøp det som er billigst eller det du får tak i. Begge er ganske like
pee-jay Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 skal jeg kjøpe det Gforce kortet dere snakker om eller skal jeg kjøpe powercoler eller HVA FAEN SKAL JEG KJØPE??? noen gi meg et svar på det... jeg skal egentlig ha best mulig kvalitet på CS og Doom 3:D
whom Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Off-topic: Pee-jay: Det heter "hvilket kort" og ikke "hvem kort". Synes akkurat dette burde bli mer "on topic!" Sinnsykt mange med hvem\hvilket skrivefeil... Blir gal! Dette er ærlig talt den tredje topicen i dag med akkurat den skrivefeilen... Hva med å boikotte spm med hvem\hvilket skrivefeil? Tragisk
I_love_AMD64 ^^ Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 har du pengene så kjøp 6800 le og åpne de siste pipsene
whom Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 skal jeg kjøpe det Gforce kortet dere snakker om eller skal jeg kjøpe powercoler eller HVA FAEN SKAL JEG KJØPE??? jeg skal egentlig ha best mulig kvalitet på CS og Doom 3:D Du nevnte det 3,4 ganger ja..
pee-jay Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 Off-topic: Pee-jay: Det heter "hvilket kort" og ikke "hvem kort". Synes akkurat dette burde bli mer "on topic!" Sinnsykt mange med hvem\hvilket skrivefeil... Blir gal! Dette er ærlig talt den tredje topicen i dag med akkurat den skrivefeilen... Hva med å boikotte spm med hvem\hvilket skrivefeil? Tragisk så begynn å grin dah!!!! omg kverulant
srbz Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 (endret) skal jeg kjøpe det Gforce kortet dere snakker om eller skal jeg kjøpe powercoler eller HVA FAEN SKAL JEG KJØPE??? noen gi meg et svar på det... jeg skal egentlig ha best mulig kvalitet på CS og Doom 3:D GeForce. Mye bedre. Og jeg har selv 9800PRO... Kjøpkjøpkjøp. Det er riktignok det dårligste 6800 (LE altså), men det er way much better than 9800pro.... CS tar omtrent alt, og nVidia (GeForce) er visstnok bedre på doom3 enn ATI (Radeon). Eller så mikser jeg, men uansett er 6800 "jamt øve" et bedre valg, ihvertfall hvis du tenker spill generelt. Andre spill du har tenkt å spille? Endret 11. oktober 2004 av surbz00r
I_love_AMD64 ^^ Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Off-topic: Pee-jay: Det heter "hvilket kort" og ikke "hvem kort". Synes akkurat dette burde bli mer "on topic!" Sinnsykt mange med hvem\hvilket skrivefeil... Blir gal! Dette er ærlig talt den tredje topicen i dag med akkurat den skrivefeilen... Hva med å boikotte spm med hvem\hvilket skrivefeil? Tragisk så begynn å grin dah!!!! omg kverulant slutt å mas så jævlig nå da kjøpe geforce kortet ... har et 9800pro på vei i posten selv,men det ble bestillt før 6800le kom som tilbuds vare på komplett edit : surbz00r kom før meg Endret 11. oktober 2004 av I_love_AMD64 ^^
srbz Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 edit : surbz00r kom før meg Ja, hvis du ser helt øverst på siden, så var jeg tilsynelatende aller først, men det var det ingen som gadd å se
I_love_AMD64 ^^ Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 edit : surbz00r kom før meg Ja, hvis du ser helt øverst på siden, så var jeg tilsynelatende aller først, men det var det ingen som gadd å se joa... så det . men han fortsatte å mase
brillan Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Gidder ikke lese alle postene, men jeg ville valgt powercolor siden cs:cz følger med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå