Magus Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Vet ikke noe om NOLF3, men Monolith holder på med et annet spill; F.E.A.R.
Deviate Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Håper ikke det, to var nok. *kødda* Endret 11. oktober 2004 av Deviate
Windoge Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Ikke såvidt jeg vet, men FEAR ser veldig lovende ut.
Erling E. Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Kommer No One Lives Forever 3, skal jeg bli like oppspilt som de største Half-Life 2-fanboysene blir! Det hadde bare vært fullstendig suverent.
Hr. Jenssen Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Noen som vet noe? Beh, det er ikke planlagt noe NOLF3, og om det kommer vil nok ikke det blir før om ca 3år elns... Nå er det FEAR som står for tur hos Monolith-folka
vorbis Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Det har jo kommet en prequel til NOLF2, kjent som CONTRACT J.A.C.K. Siden Har bare prøvd demoen til en kompis. Det var egentlig det samme spillet, med noen nye våpen. Men det er jo egentlig ikke noen negativt med det.
ttt Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Det har jo kommet en prequel til NOLF2, kjent som CONTRACT J.A.C.K. det er eit så dårleg spel at du får ikkje lov til å nevne det sammen med nolf. håper at nolf3 vil dukke opp ein gong i framtida. men no kan no vi glede oss til fear, som virker veldig lovande.
Mushaboom Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 Det har jo kommet en prequel til NOLF2, kjent som CONTRACT J.A.C.K. Siden Har bare prøvd demoen til en kompis. Det var egentlig det samme spillet, med noen nye våpen. Men det er jo egentlig ikke noen negativt med det. Spillte meg igjennom det, men nei - det er ikke et særlig godt spill...
Mushaboom Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 Ikke såvidt jeg vet, men FEAR ser veldig lovende ut. En del screenshots her: http://www.tothegame.com/screenshot.asp?screens=11187 Ser ikke ut til å ligne på noe vi har sett tidligere fra Monolith...
Hr. Jenssen Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 FEAR= Psycho spill azz! Hvorfor blande Far Cry med Matrix, og igjen med Silent Hill? Det passer for bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå