Gå til innhold

hvordan spille av .dem filer uten og bruke cs?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

ironi

 

ironi´ -en (fra gr eironeia 'forstillelse') det å si det motsatte av det en mener på en slik måte at ens virkelige mening skinner igjennom forfatterens spesialvåpen er sylkvass logikk og finslipt i- / skjebnens i- uventet tilfelle som synes å finne sted for å spille en et puss .

 

Så svaret er da - nei, du kan ikke se demofiler uten å bruke CS.

Endret av XoRc
Lenke til kommentar

 

ironi

 

ironi´ -en (fra gr eironeia 'forstillelse') det å si det motsatte av det en mener på en slik måte at ens virkelige mening skinner igjennom forfatterens spesialvåpen er sylkvass logikk og finslipt i- / skjebnens i- uventet tilfelle som synes å finne sted for å spille en et puss .

 

Så svaret er da - nei, du kan ikke se demofiler uten å bruke CS.

Jeg tror ikke på deg.

Lenke til kommentar

 

ironi

 

ironi´ -en (fra gr eironeia 'forstillelse') det å si det motsatte av det en mener på en slik måte at ens virkelige mening skinner igjennom forfatterens spesialvåpen er sylkvass logikk og finslipt i- / skjebnens i- uventet tilfelle som synes å finne sted for å spille en et puss .

 

Så svaret er da - nei, du kan ikke se demofiler uten å bruke CS.

Jeg tror ikke på deg.

LOL? :roll:

 

Asså, kanskje du kan gjøre dem om til .avi eller .mpg eller whatever og etter det se de i Winamp, WMP, VLC osv osv..

Lenke til kommentar

 

ironi

 

ironi´ -en (fra gr eironeia 'forstillelse') det å si det motsatte av det en mener på en slik måte at ens virkelige mening skinner igjennom forfatterens spesialvåpen er sylkvass logikk og finslipt i- / skjebnens i- uventet tilfelle som synes å finne sted for å spille en et puss .

 

Så svaret er da - nei, du kan ikke se demofiler uten å bruke CS.

Jeg tror ikke på deg.

Your loss.

Lenke til kommentar
Det finnes ja... tror det her SK player eller noe! *brukte det før*

 

XoRc Skrevet 10/10/2004 : 11:36

Og hva tror du egentlig SK Player gjør for noe da? Den laster demoen inn i CS og spiller den av der..

Helt riktig, SK Player og Geekboys sin player bruker da cs, det er ingen annen måte å se dem på grunnet at du har faktisk lagd dem i cs og det heter en .dem fil.

Lenke til kommentar
Jeg har hørt om en gedigent program som du kan bruke for å kunne spille de av i windows... Det må jo inneha alle "kodene" i CS etc for å kunne spille de av, men det skal visstnok finnes...

Ja, og det programmet kalles "COUNTER STRIKE".

:lol:

 

Men seriøst, det finnes visstnok et slikt program, jeg vet ikke, men jeg har hørt om det!

Lenke til kommentar

 

ironi

 

ironi´ -en (fra gr eironeia 'forstillelse') det å si det motsatte av det en mener på en slik måte at ens virkelige mening skinner igjennom forfatterens spesialvåpen er sylkvass logikk og finslipt i- / skjebnens i- uventet tilfelle som synes å finne sted for å spille en et puss .

 

Så svaret er da - nei, du kan ikke se demofiler uten å bruke CS.

Jeg tror ikke på deg.

LOL? :roll:

 

Asså, kanskje du kan gjøre dem om til .avi eller .mpg eller whatever og etter det se de i Winamp, WMP, VLC osv osv..

hvordan lager jeg di om til .avi eller .mpeg fil? jeg har prøvd med SK Player og det var ikke noe serlig bra. hl.exe krasja bare :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...