Master Casemod Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 jeg har et asus a7n8x-e delux hovedkorto men har støtt på et **** iriterende problem når jeg booter widnows,...så plutselig hopper den av pålogginga å kommer med en feilmelding om at den fila hjar gjort det ådet... har twinmos minnerbrikker
wizzcat Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Hadde hjulpet med en mer spesifikk feilmelding, ellers kan det være en million ting. Ellers så høres det for så vidt ut som et driverproblem eller korrupt fil. Prøv å starte i sikkerhetsmodus eller 'last known good configuration'. Funker ikke det må du nok fram xp-cden.
Master Casemod Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 vel det er andre gange jeg har tatt frem xp cden..det står at jeg kansje børr oppdatere windows...skal proøve det
stigfjel Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 TwinMOS-brikker er ikke noe godt valg på dette hovedkortet her. Jeg har kjøpt samme hk, men da jeg kjøpte det på Datakjeden, ble jeg frarådet på det sterkeste å bruke TwinMOS-brikker på dette hk, men istedet bruke Corsair-brikker. Se forøvrig mine spec's under AMD-maskin. Forresten bør du også ha en stabil og bra PSU på dette hk.
Master Casemod Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 heh.....her er feilmeldingen jeg får når jeg booter DRIVER_UNLOADED_WHITOUT_CANCELLING_PENDING_OPERATIONS var det til hjelp?
Master Casemod Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 (endret) ja....må jeg bruke angreretten min da? har funka helt til nå lissom...en venn av meg har akkurat samme HK å akkurat samme minne som meg Endret 9. oktober 2004 av Master Casemod
stigfjel Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Det kan se ut som at du har et driverproblem. Jeg ville prøvd å reinstallere windows. Fungerer ikke det, kan det være hardware-feil.
Master Casemod Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 hei..nei ass! hva kan være feil da?
stigfjel Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 hei..nei ass! hva kan være feil da? Hva har du prøvd?
tommis Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Ville bare si at jeg har ASUS og Twinmos, det funker som faen her i alle fall...
C4STOR Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg har bygget 3 maskiner med a7n8x-e deluxe og TwinMos, og aldri hatt problemer, men lynet har jo slått ned i skithuset før for å si det sånn
Master Casemod Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Skrevet 10. oktober 2004 jeg har prøvd ält mulig jo...reinstallert windows osv...hva mer kan jeg gjøre?
Master Casemod Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Skrevet 10. oktober 2004 vel...jeg driver å uppdater windows nå...har masse sånnne kritiske updates osv...kan det være til hjelp?
Master Casemod Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Skrevet 10. oktober 2004 velvel...så lenge dritten fungerer så gjørt den det da :!:
tellus Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 har hatt 6 forskjellige twinmos brikker i de kortet og alle har virket fin fint. men som sagt over, hvem vet kort er ikke like. (drev med feilsøking på ram brikker,en brikke var død)
Master Casemod Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Skrevet 10. oktober 2004 vel...her er drivern da... vnetusbr.sys hva er det?
Master Casemod Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Skrevet 10. oktober 2004 hahaha....trur jeg fiksa det irrriterende problemet lasta ned en HOTFIX for usb 2.0 fra Hovedkortcden min...ingeting kom opp etter at jeg starta på nytt... hørtes det logisk ut??
sarcasm Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 trenger det være logisk om du får det til å funke a? ikke filosofer på det, bare vær fornøyd. *må sende tilbake sitt asus k8v se deluxe hk til netshop*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå