Gå til innhold

ehh..trenger hjelp med mitt asus hovedkort

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har et asus a7n8x-e delux hovedkorto men har støtt på et **** iriterende problem

når jeg booter widnows,...så plutselig hopper den av pålogginga å kommer med en feilmelding om at den fila hjar gjort det ådet...

har twinmos minnerbrikker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde hjulpet med en mer spesifikk feilmelding, ellers kan det være en million ting.

Ellers så høres det for så vidt ut som et driverproblem eller korrupt fil. Prøv å starte i sikkerhetsmodus eller 'last known good configuration'. Funker ikke det må du nok fram xp-cden.

Skrevet

TwinMOS-brikker er ikke noe godt valg på dette hovedkortet her. Jeg har kjøpt samme hk, men da jeg kjøpte det på Datakjeden, ble jeg frarådet på det sterkeste å bruke TwinMOS-brikker på dette hk, men istedet bruke Corsair-brikker. Se forøvrig mine spec's under AMD-maskin.

Forresten bør du også ha en stabil og bra PSU på dette hk.

Skrevet (endret)

ja....må jeg bruke angreretten min da?

har funka helt til nå lissom...en venn av meg har akkurat samme HK å akkurat samme minne som meg

Endret av Master Casemod
Skrevet

Jeg har bygget 3 maskiner med a7n8x-e deluxe og TwinMos, og aldri hatt problemer, men lynet har jo slått ned i skithuset før for å si det sånn

Skrevet

har hatt 6 forskjellige twinmos brikker i de kortet og alle har virket fin fint. men som sagt over, hvem vet kort er ikke like.

(drev med feilsøking på ram brikker,en brikke var død)

Skrevet

hahaha....trur jeg fiksa det irrriterende problemet

lasta ned en HOTFIX for usb 2.0 fra Hovedkortcden min...ingeting kom opp etter at jeg starta på nytt...

hørtes det logisk ut??

Skrevet

trenger det være logisk om du får det til å funke a? ikke filosofer på det, bare vær fornøyd.

*må sende tilbake sitt asus k8v se deluxe hk til netshop*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...