Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg regner vell egentlig med at du har hørt mye av dem, men hva med noe av Mobb Deep? Hans mest kjente album er jo "The Infamous". Min favorittsang i albumet må være Shook Ones Pt. II

Når du til og med har sett video av Mobb Deep, hvordan er det da mulig å tro det er en person? ;)

Havoc er for øvrig en av de mest talentfulle allsidige hip-hop'erne; jeg synes ikke det er mange som har så gode ferdigheter innen både beatmaking og rapping.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Gatas Parlament har besluttet å støtte Timbuktu og legger derfor hele sitt siste album ut på piratebay. Sitat: "Det er modig og fett av Timbuktu å legge ut sin nye singel på Pirate Bay.

Det signaliserer mest av alt at han har valgt riktig side mot maskinstormerne som prøver å knuse fildeling.

 

Gatas Parlament backer Timbuktu og legger derfor opp

hele vår plate og dvd Kidsa Har Alltid Rett.

 

Finn mer mp3 og video på http://www.gatasp.no

og les om hvorfor vi støtter Piratbyrån

mot alskens advokater som hevder seg å gå vårt ærend.

 

yoy o"

Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769

Fått skikkelig god sans for hip hop i det siste. Liker sanger som har en god beat som "Today was a good day" av Ice Cube.

 

Er på jakt etter bra hip hop med god beat fra 1980 til rundt år 2000. Er ikke så kjent med forskjellige hip hoppere, men det er vel dere. :)

Lenke til kommentar
Gatas Parlament har besluttet å støtte Timbuktu og legger derfor hele sitt siste album ut på piratebay. Sitat: "Det er modig og fett av Timbuktu å legge ut sin nye singel på Pirate Bay.

Det signaliserer mest av alt at han har valgt riktig side mot maskinstormerne som prøver å knuse fildeling.

 

Gatas Parlament backer Timbuktu og legger derfor opp

hele vår plate og dvd Kidsa Har Alltid Rett.

 

Finn mer mp3 og video på http://www.gatasp.no

og les om hvorfor vi støtter Piratbyrån

mot alskens advokater som hevder seg å gå vårt ærend.

 

yoy o"

Endelig noen som tør å stå opp mot en samlet platebransje. Slikt står det respekt av. Hvem blir nummer 3?

 

 

 

"Today Was A Good Day" ? Hmm, hva med denne? ;)

 

"La Di Da Di" by Slick Rick & Doug E. Fresh [LIVE]

 

Se filmen hos Youtube

Endret av AvieN
Lenke til kommentar

Har tidenes vanskeligste spørsmål kanskje...men jeg lurer på om noen vet hvilket band / låt jeg snakker om? Har hørt en låt ute på byen i blant, og den er kul nok til at jeg vil spille den på vors osv.

 

Det høres ut som en blanding av r&b / boyband fra tidlig 90-tallet, skikkelig partylåt. Ser for meg en gjeng med whiteboys med litt baggy klær... (basert på låta). Den blir spilt på kvelder hvor det stort sett er hip hop/ r&b. Det kunne vært type Vanilla Ice featuring et r&b boyband eller noe lignende.

Endret av fflex
Lenke til kommentar

Ikke langt unna Tobba, kan tenke meg at låta faktisk kom ut litt før No Diggity - når jeg tenker på lydkvaliteten på den. Mulig rundt salt'n'pepa dagene.

 

Noe veldig lignende dette:

 

Montell Jordan - This is how we do it.

Men kan av en eller annen grunn tenke meg noe litt mer "commers" tidlig boybandaktig over det. Selvom låta ikke er veldig pop.

 

http://fr.youtube.com/watch?v=WhwjAaDKFRU&...feature=related

Endret av fflex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...