DeXister Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg spiller nfs Underground, i menyen så skjer det ingenting men da jeg racer så plutselig slår den seg av... ? hva kan være årsaken.. samme skjer med vice city men der kommer det en blå skjerm opp og etter 1 sek slår den seg av!
And.rs Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Hadde vært fint om noen svarte da Har hatt mange sånne problemer jeg å! Måtte instalere nye drivere til skjermkortet, og slette noen programmer som hindret grafikken i spill. Hvordan skjermkort har du?
And.rs Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 gainward 5700ultra Hvordan hovedkort har du da? har selv problemer med gainward 6800 på et MSI hovedkort.
DeXister Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 ja jeg har msi hovedkort via kt333 chipset based KT3 Ultra
And.rs Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 ja jeg har msi hovedkort via kt333 chipset based KT3 Ultra Instalert Expert tool? Hadde problemet at pcen startet på nytt automatisk, og løste det ved å fjerne Expertool som gjør at pcen kjører på eb høyere frekvens. (overklokker det)
Laserlasse Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Høres ut som maskinvarefeil, gjerne med minnet. Har du andre problemer med maskinen? Går prosessoren varm?
ttt Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 det kan virke som eit varme problem. sjekk temperaturen på pc'en (bruk f.eks everest)
tor_erik Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 ja jeg har msi hovedkort via kt333 chipset based KT3 Ultra Oppdater BIOS. Hjelper på de mest utrolige ting.
Muteki Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Slår den seg av eller restarter den? Hvis den bare restarter så er den nok en driver som er gammel! Prøv med å oppdatere skjermkort drivere og HK drivere. Hvis den slår seg av så er det noe som er feil med pc'en din! Endret 10. oktober 2004 av darkX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå