Gå til innhold

[hw.no] Freelancer-server

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heh, var admin en stund på serveren, helt til telefonica (min isp her i spania) drepte linja mi, og fikk ikke inet før i går.. :p

freelancer er et kongespill, så kjipt at man blir lei når man er på toppen, skal du sette opp serveren igjen atrax så må du nesten kjøre med noen mods, så det blir moro for de fleste, vet at jeg hadde startet å spille igjen da hvertfall :)

Skrevet

Vis du starter ny server atrax så er jeg gjærne med vis det er fler!

Litt kjedelig når nsten ingen spiller!

Hadde også vært kult med noen brae mods... :thumbup:

Skrevet
Vis du starter ny server atrax så er jeg gjærne med vis det er fler!

Litt kjedelig når nsten ingen spiller!

Hadde også vært kult med noen brae mods... :thumbup:

Jeg er med!

Skrevet
Kjekt å se at det fremdeles er interesse for Freelancer! Jeg skal se hva jeg får til!

Kanskje vært fint å få opp et antall sånn ca på hvor mange som helt garantert kommer til og spille.

Så kan du jo bestemme deg for om du vil sette opp en server ut fra det...=)

Vil helt garantert spille vis det er en del andre som også spiller! ;)

Skrevet

noe av problemet er vel det at man blir så god at man tar så og si alle fiender som kommer mot deg til slutt, og da må man spille PvP og det er det ikke så mange som gidder..

Med en mod som endrer så og si hele spillet som gjør at alle starter så og si fra nytt (gjerne noen flere fly og slikt og) så vil det bli morsommere for alle sammen.

jeg har vinterferie neste uke (takk for at jeg jobber på en skole, dette er fordelene ^^ ) og da vil jeg sitte og spille noe på min røtne laptop :-P

har du noen ETA på din server atrax?

Skrevet

Wee...får nytt skjermkort i morra så da tviler jeg egentlig på at jeg gidder å sitte å spille et så lite krevednde spill som freelanser...:/ men kanskje vis det kommer mange med...=)

*gleder meg*

Skrevet

ETA er egentlig vanskelig å si noe særlig konkret om, for jeg har det passe travelt på skolen, og jeg vet enda ikke hvor godt Freelancer liker seg i Cedega under Linux. Jeg skal prøve å få til noe i løpet av helgen, men kan ikke garantere noe.

Skrevet
ETA er egentlig vanskelig å si noe særlig konkret om, for jeg har det passe travelt på skolen, og jeg vet enda ikke hvor godt Freelancer liker seg i Cedega under Linux. Jeg skal prøve å få til noe i løpet av helgen, men kan ikke garantere noe.

Du har sikkert dine grunner men hvorfor må du kjøre det i linux?

Jeg er forresten med hvis det blir noe av...

Skrevet (endret)

Du har sikkert dine grunner men hvorfor må du kjøre det i linux?

Jeg er forresten med hvis det blir noe av...

Jeg skal ha serveren på serverrommet til datagruppa PVV på NTNU (dvs. balleraskt nett), og må ha lisens på operativsystem som skal brukes for at de skal "ha sitt på det tørre" om noen skulle finne på å sjekke lisenser. Jeg kan jo ikke bruke den eneste Windows-versjonen jeg faktisk har lisens til, som er win95. :p

Om noen skulle finne på å gi meg en nyere Windows-lisens, ville jo det løst et par problemer. ;)

Endret av atrax
Skrevet

Vhist noen vil spille litt Freelancer i helga så er serveren vår på hele helga.

Søk etter DELTA QUADRANT .SÅ ER DERE VELKOMEN PÅ LØRDAG OG SØNDAG.

Vidar

Skrevet
Vhist noen vil spille litt Freelancer i helga så er serveren vår på hele helga.

Søk etter DELTA QUADRANT .SÅ ER DERE VELKOMEN PÅ LØRDAG OG SØNDAG.

Vidar

Hmm...ok å spille freelancer! men det er ikke artig med en server som er på bare i et par dager! grett vis den er på en mnd for da får man tid til og spille seg lei å få det beste skipet osv!

Trenger ikke spille hele tiden heller men bare noen timer per dag...

Skrevet

Det er det som er planen.

vi har brukt den en liten stund for å si det sån.

den kommer til å stå på omtrent hver helg tenker jeg.

i går ble vi 6 st som lekte litt.

Si ifra hvist du ønsker å møtes for å lade en gruppe.

• 1 måned senere...
Skrevet

Blir det noe ny freelancer server? eller må jeg ta meg til takke med de laggy "sinnsykt høy ping" serverne??

Noen som vet om en server som er oppe hele tiden og som ikke har stort mer enn 100 eller mindre i ping??

Skrevet
Blir det noe ny freelancer server? eller må jeg ta meg til takke med de laggy "sinnsykt høy ping" serverne??

Noen som vet om en server som er oppe hele tiden og som ikke har stort mer enn 100 eller mindre i ping??

Fl.jolt.co uk. Merk deg at dette er en roleplay server, og du må velge hva slags rolle du ønsker å være i en tag: Eksempel:

Jeg er både hunter og rogue. Hunter har en [H] i navnet sitt og fungerer som politi, dvs at vi sjekker contraband (Varer som er ulovlig; Cardamine og artifacts)

Rogue har en fri rolle. Jeg har faktisk et eget system som jeg kontrollerer, og [R] i navnet tilsier at du kan gjøre hva som helst egentlig.

Det er bare å lese Codes of Conducts på www.fl.jolt.co.uk så får du all informasjon du trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...