Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Du ser lettere gjennom smoke ved å kjøre 16bits farger. Men hvis du gjør det, er du bare lame. IKKE GJØR DET. Hahaha. Bare bruk 16bits hvis du føler for det, mange andre som bruker det.
Sigga Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Prøvde nå med 16 farger og 32 farger gjennom smoke....Ikke mye forskjell.
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Prøvde nå med 16 farger og 32 farger gjennom smoke....Ikke mye forskjell. Jo, det er faktisk stor forskjell.
DevN Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Skrevet 10. oktober 2004 Gidder ikke en gang å prøve jeg. Så som en annen sa: ...men jeg er ikke en patetisk cheater som bruker alle mulige fordeler som er tilgjengelig, så jeg har ikke prøvd det selv.
Pansergnom Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 hvis du har på "center player id" så kommer det jo opp med skrift med en gang du holder siktet på en, uansett om d er tåke eller ikke
DevN Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Skrevet 10. oktober 2004 Som jeg allerede har nevnt: Bruker hud_centerid, men hjelper ikke noe særlig. Den er litt treg til å vise navnet på spilleren.
danilovic Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Som jeg allerede har nevnt: Bruker hud_centerid, men hjelper ikke noe særlig. Den er litt treg til å vise navnet på spilleren. Den er faktisk ikke treg i det hele tatt. Gjelder bare å "treffe" riktig.
Andreaz_ Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Som jeg allerede har nevnt: Bruker hud_centerid, men hjelper ikke noe særlig. Den er litt treg til å vise navnet på spilleren. Den er faktisk ikke treg i det hele tatt. Gjelder bare å "treffe" riktig. den kan være litt unøyaktig og upresis/treg på lengre avstander... Hvis folk skal ha sånne for****** fordeler over andre, så kan de begynne med å kjøpe en ny super-computer
DevN Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Skrevet 10. oktober 2004 Hmmm, så skuddene og id-en har hver sin "hitboks" - for å si det sånn. Sikter f.eks. på hodet til en fyr, skyter ETT skudd og får midt på hodet hans, men id-en var ikke framme, verken før eller etter jeg hadde skutt.
osmoen Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 husker det var lte populært å skyte folk gjennom gardinene på cs_747 den gang det mappet gjaldt folk fattet ikke at nicket syntes gjennom
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Hmmm, så skuddene og id-en har hver sin "hitboks" - for å si det sånn. Sikter f.eks. på hodet til en fyr, skyter ETT skudd og får midt på hodet hans, men id-en var ikke framme, verken før eller etter jeg hadde skutt. Står en teammate mellom deg og fienden bruker man gjerne et 1/2 sekund på å sidesteppe før man skyter... Er ikke verre enn det... Hvis teammaten din er litt skilled sidestepper han/hun kanskje også mens han/hun prøver å ta knekken på fienden; da er det bare å sette seg ned, og skyte på fienden idet teammaten din sidestepper til sidene....
M@R7!N Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Jeg ser ikke igjennom smoken UANSETT. Har prøvd 16bit og 32bit, men til ingen nytte. Alle kameratene mine bruker det, så da vil jeg og
trez Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Jeg mener det ^^ Han har ikke installert noe cheat. Men med div. innstillinger på gamma brightnes osv så ser han igjennom nesten samme hvor tykk røyken er. Tror egentlig det er en del som gjør det. Når jeg tenker på hvor ofte jeg blir skytt igjennom røyk. jeg er enig med deg der..! edit: referert til det etter "cheat". Endret 11. oktober 2004 av trez
Sigga Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Du kan jo spille på en server uten friendly fire.
DevN Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 Du kan jo spille på en server uten friendly fire. Nei, det er kjedeligere. Vet ikke helt hvorfor, men er bare det.
Luchy Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 hvis du velger N.2 så for du ikke noen poeng. men hvis du velger N.1 så får du jo bare mere stats i Deaths
firberblad Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Til folk som cheater i CS og lignende spill har jeg bare en ting å si: Få dere et liv. Installer heller quake2, bring ned konsollen og skriv GOD. La de som spiller på en ærlig måte få ha spillet for seg selv. Cheating er for drittkjerringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå