Gå til innhold

Treffer teammates utrolig godt

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet
Du ser lettere gjennom smoke ved å kjøre 16bits farger. Men hvis du gjør det, er du bare lame. IKKE GJØR DET.

Hahaha. Bare bruk 16bits hvis du føler for det, mange andre som bruker det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet
Prøvde nå med 16 farger og 32 farger gjennom smoke....Ikke mye forskjell.

Jo, det er faktisk stor forskjell.

Skrevet

Gidder ikke en gang å prøve jeg. :p

Så som en annen sa: ...men jeg er ikke en patetisk cheater som bruker alle mulige fordeler som er tilgjengelig, så jeg har ikke prøvd det selv.

Skrevet

Som jeg allerede har nevnt:

Bruker hud_centerid, men hjelper ikke noe særlig. Den er litt treg til å vise navnet på spilleren.

Skrevet

Bruker hud_centerid, men hjelper ikke noe særlig. Den er litt treg til å vise navnet på spilleren.

Den er faktisk ikke treg i det hele tatt. Gjelder bare å "treffe" riktig.

Skrevet

Den er faktisk ikke treg i det hele tatt. Gjelder bare å "treffe" riktig.

den kan være litt unøyaktig og upresis/treg på lengre avstander...

Hvis folk skal ha sånne for****** fordeler over andre, så kan de begynne med å kjøpe en ny super-computer :dontgetit:

Skrevet

Hmmm, så skuddene og id-en har hver sin "hitboks" - for å si det sånn.

Sikter f.eks. på hodet til en fyr, skyter ETT skudd og får midt på hodet hans, men id-en var ikke framme, verken før eller etter jeg hadde skutt.

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Skrevet
Hmmm, så skuddene og id-en har hver sin "hitboks" - for å si det sånn.

Sikter f.eks. på hodet til en fyr, skyter ETT skudd og får midt på hodet hans, men id-en var ikke framme, verken før eller etter jeg hadde skutt.

Står en teammate mellom deg og fienden bruker man gjerne et 1/2 sekund på å sidesteppe før man skyter... Er ikke verre enn det... Hvis teammaten din er litt skilled sidestepper han/hun kanskje også mens han/hun prøver å ta knekken på fienden; da er det bare å sette seg ned, og skyte på fienden idet teammaten din sidestepper til sidene....

Skrevet (endret)
Jeg mener det ^^

Han har ikke installert noe cheat. Men med div. innstillinger på gamma brightnes osv så ser han igjennom nesten samme hvor tykk røyken er. Tror egentlig det er en del som gjør det. Når jeg tenker på hvor ofte jeg blir skytt igjennom røyk.

jeg er enig med deg der..!

edit: referert til det etter "cheat".

Endret av trez
Skrevet

Til folk som cheater i CS og lignende spill har jeg bare en ting å si: Få dere et liv. Installer heller quake2, bring ned konsollen og skriv GOD. La de som spiller på en ærlig måte få ha spillet for seg selv. Cheating er for drittkjerringer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...