-Mazor- Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 hvet noen hvor jeg kan få takk i diablo2 exp character editor jeg må ha det til assassin. hjelp meg plisssss takk for alle svar som kommer
gregoroth Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 jeg hadde det samme! sjekk harddisken din i s.m.a.r.t funksjon i bios. hvis det er "write error rate" er det noe feil med disken, da må du sende den inn! ingenting klikka etter jeg fikk ny disk!
SilverCRX Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 gregoroth: tror du bomma litt der -Mazor-: Håper du er klar over at du vil ødelegge spill-opplevelsen til et av tidenes beste spill ved å bruke slikt. Vil ikke under noen som helst omstendigheter anbefale deg å prøve den. Du kommer til å angre hvis du trykker her
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 hvet noen hvor jeg kan få takk i diablo2 exp character editor jeg må ha det til assassin. hjelp meg plisssss takk for alle svar som kommer Hmm, vi jukser vel ikke, gjør vi? Men hvis du absolutt vil jukse, så tror jeg det skal være en editor på www.d2sector.net
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå