hansol123 Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 hei skal bestille cs:Source over steam men finner ikke den sikkehets koden på kortet hvor står den *veit at den skal stå i signatur området men hvor ser noen tall der*skriver ikke tallene blir sånn xxxx-xxx har prøvd å skrive inn på bakerste men virker ikke noen forsløag om hvor den kan være ?? takke no sinnsykt fon hjelp
Bear^ Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Når du skal betale med Visa skriver du inn kortnummeret og CVC2 koden. CVC2 koden består av, som du sier, 4 og 3 siffer. Du skal bare skrive inn de 3 siste siffrene på korte. Disse 3 tallene står somregel lengst til høyre på signaturfelte. I alle fall der de står for min del
Killerzevs Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Skal du bestille gull, sølv eller bronse pakken?
hansol123 Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 Skal du bestille gull, sølv eller bronse pakken? bronze giddier ikke å kjøpe de andrer enår kan jo kjøpe de senere
Dark Avenger Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Mornings! Fant dette bildet som kanskje kan hjelpe deg. Det i den blå firkanten er CVC-koden Lykke til!
hansol123 Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 er ikke noen koden jeg ser er på en måte brennt inn i kortet ingen kode som er svart er det p den andre kortet (master card) men ikke på visa vill spille cs:source
hansol123 Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 Når du skal betale med Visa skriver du inn kortnummeret og CVC2 koden. CVC2 koden består av, som du sier, 4 og 3 siffer. Du skal bare skrive inn de 3 siste siffrene på korte. Disse 3 tallene står somregel lengst til høyre på signaturfelte. I alle fall der de står for min del har prøvd det kortet blir ikke godtatt av steam da har prøvd nesten allt
^BuZZcuT^ Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 hvis jeg kjøper bronze pakken i dag, når får jeg spilt CSS da?
Ostepølsa Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 hvis jeg kjøper bronze pakken i dag, når får jeg spilt CSS da? med en gang
Dr.Greve Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg fikk spilt ca. 10 min etter jeg kjøpte det
emacoolit Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 er ikke noen koden jeg ser er på en måte brennt inn i kortetingen kode som er svart er det p den andre kortet (master card) men ikke på visa vill spille cs:source Koden er ikke i svart på hvitt. Det er tall som er stemplet i plasten, så man må få skygge i fordypningen i kortet for å se tallene.
Killerzevs Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 hvis jeg kjøper bronze pakken i dag, når får jeg spilt CSS da? med det samme
Killerzevs Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Hva er forskjellen på bronse, sølv og gull? Gull er best. Får med caps, soundtrack, poster, kort, og stuff. Sølv er bare spillene og branze er bare hl2 og source. Ingen vits med Bronze. GOLD
hansol123 Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 er ikke noen koden jeg ser er på en måte brennt inn i kortetingen kode som er svart er det p den andre kortet (master card) men ikke på visa vill spille cs:source Koden er ikke i svart på hvitt. Det er tall som er stemplet i plasten, så man må få skygge i fordypningen i kortet for å se tallene. har prøvd den men den virker ikke kanskje kortet fucka opp vel får prøve mastercard senere
Killerzevs Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Har du ikke andre kort du kan prøve med da?
ronndi Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Ingen vits med Bronze. GOLD OMG! Ingen vits med HL2 altså?
Killerzevs Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Ingen vits med Bronze. GOLD OMG! Ingen vits med HL2 altså? OMG, Gold inneholder hl2 da seff!
Killerzevs Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Alle pakkene inneholder vel HL2. Jepp. Det er jo derfor det heter HL2 pakke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå