Gå til innhold

Rome Total War (noen spørsmål)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spilt Rome Total War noen dager nå og kom i går over en side der det stod at du kunne endre på antall folk i gruppe (et bilde). Men finner ikke ut hvor jeg kan stille på dette.

Noen som vet det?

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har ett problem i RTW, flere av mine generaler, har fått pest (plague). Og tusentall av innbyggere dauer!!! Og det går ikke bort, hvordan får man smitten til å gå bort? føler at å bare sende dem inn i ett håpløst slag, bare for å fjern dem ikke det det lureste. :hmm:

noen tips?? takker

Skrevet

Har ikke fått plague så mye men når jeg får det så lar jeg bare hærene mine stå der de er.

Husk og bygge alt som har med public health og gjøre, er dessverre ikke sikker på hvordan du kan fjerne pesten.

Skrevet

Det går nok over av seg selv, men noen ganger er det ikke så dumt og sende alle de syke soldatene i krig hvis du vet at du vil tape den uansett for da kan man smitte fienden ;)

Skrevet

Det lureste er å la soldater være i den byen de er i for da vil ikke smitten spre seg, sender du alle vekk vil jo opprørere ta over byen. Det går over etterhvert. Det gjør det iallefall hos meg.

Skrevet

Sitter fortsatt med pest i byene min, i den ene, har jeg 6 generaler som er infisert. Kunne egentlig trengt dem i andre byer, men vil ikke flytte dem ut.

Det har hendt at det er en og annen som blir kvitt pesten, men med engang jeg tar generalen ut og setter ham inn i en annen hær, blir han infisert... DAMN!

Føler kanskje at denne pesten nesten er en "bug" i spillet.. grrr... :cry:

Om noen skulle sitte på en god løsning, please hjelp meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...