Gå til innhold

WinMX 3.1


Anbefalte innlegg

WinMX 3.1 har nå blitt sluppet (14/4-2002). 3.0 versjonen ble aldri sluppet, men jeg vet ikke hvorfor dette er. Jeg har sett betaer av 3.0, men ikke prøvd den. Denne versjonen har (som alle de andre) støtte for både Socks4 og Socks5.

 

Og det beste (synes jeg) er at man kan laste ned fra flere brukere samtidig. Dette er greit da man kan slipper å stoppe en nedlasting til en fil, for å prøve en annen bruker.

 

Jeg har prøvd den nye versjonen ut, og anbefaler alle andre å prøve den, både nye og erfarne P2P-brukere. Her er noen skjermbilder, i allefall.

 

Bilde 1 - Nytt 'network'-grensesnitt

Bilde 2 - Ryddigere utseende på 'Download'-vinduet

 

Jeg vet de er litt store, men jeg hadde ikke mulighet til å komprimere dem mer, eller lage thumbs av de.

 

Om du vil lese mer om WinMX, og den nyeste versjonen:

[*]winmx.com

[*]Last ned programmet

[*]Nyhetsgruppen alt.music.mp3.winmx

 

Vennligst prøv og hold dette emnet om WinMX, og versjon 3.1, og ikke hvilket P2P-program som er best, etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

WinMX 3.1 er konge!!!

 

Knuser KaZaa og det andre spyware jævelskapen!!

 

WinMX har og det som kazaa har med det +tegnet på siden av filen dvs. at hvis han ene avbryter fortsetter det automatisk å laste ned fra han andre.

 

Gudd!

 

 

Mvh Nissen

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Versjon 3.2 er ute. Stikk og hent den hvis du gidder. Var ikke særlig nytt, mest bug-fiksing. Noen som vet om en god hjelpefil til WinMX? Frontcode har ikke laget noen enda.

(Sorry hvis noen er lei av at jeg holder liv i denne tråden fortsatt :wink:)

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Ramboy på 2002-06-16 00:28 ]

Lenke til kommentar

Killer_DT: Kunne vært litt mer saklig, da... Har du brukt 2.6 forstår jeg deg, men de senere versjonene rocker alle de andre P2P-programmene etter min mening. Tar uansett litt tid til du blir vant med det, men førsteinntrykket er jo ofte det sterkeste...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-16 01:08, simfan skrev:

Jeg hadde litt problemer med 3.1. Etter å ha vært pålogget en stund tok WInMX over all CPU-kraft på PC'en. Problemet forsvant etter at jeg skiftet fra Primary til Secondary connection.


 

det er fordi når du velger primary connection brukes pcen din som en "vert" for et par andre som bruker secondary connection.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-16 02:13, Ramboy skrev:

Killer_DT: Kunne vært litt mer saklig, da... Har du brukt 2.6 forstår jeg deg, men de senere versjonene rocker alle de andre P2P-programmene etter min mening. Tar uansett litt tid til du blir vant med det, men førsteinntrykket er jo ofte det sterkeste...


 

Var ikke jeg saklig? Se på eksempelet mitt. Det er et godt argument! Dermed var jeg ganske saklig!

Lenke til kommentar

Killer_DT: Poenget mitt var at slik du framstilte situasjonen, var det vanskelig for meg (og sikkert andre også) og trekke konklusjoner på hvorfor du ikke hadde fått til noe særlig med WinMX. Etter det jeg leste som du hadde skrevet, kunne ikke jeg vite sikkert om du hadde hatt noen problemer som ville ha rammet hvem som helst eller rett og slett ikke hadde giddet å sette deg inn i programmet.

 

Sier ikke at noe av dette nødvendigvis stemmer, men jeg kunnne ikke være sikker.

Lenke til kommentar

Morn...

 

Laste ned 3.2 versonen og er kjempe fornøyd med både den og den forrige....

Mye bedre en kazza mener jeg, der får du bare maks 100 treff når du søker, og sjelden det liksom...

 

Men jeg lurer på en ting, pcèn jeg sitter på er koblet til en bredbåndsrutersvitsj også videre til verden, men jeg må bruke secondary, og hvis jeg prøver å bruke primary, så kommer det opp en feilmelding som sier:

-No TCP port for incomming connetcions

-No UDP port for incomming and outgoing packets

 

Hva er feil med instillingene mine ?

Hva er best å bruke av primery og secondary, noe forsjell i DL farta eller ?

 

P.S. Har ADSL 704 kbs

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...