Laman Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg tenkte å kjøpe Half-life i morgen, slik at jeg kan spille counterstrike 1.6 igjen. Jeg bare lurte på om det er mulig at noen andre har tatt cd-keyen som følger med spillet? Hvis det skjer, hva kan jeg gjøre da?
ace_ventuora Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Det kan skje, men det er lite sansynlig. Hvis det skjer sender du mail til Valve og sier fra om det som har skjedd, så får du ny (Om du kan bevise at du virkelig har kjøpt spillt). Funket for meg Endret 7. oktober 2004 av ace_ventuora
tor_erik Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Hvis det skjer sender du mail til Valve og sier fra om det som har skjedd, så får du ny (Om du kan bevise at du virkelig har kjøpt spillt). Legg ved et bilde av kvitteringen i mailen, så går det bra.
Windoge Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Feilpostet. Flyttes over til kategori for Half-Life.
Laman Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 Hvis det skjer sender du mail til Valve og sier fra om det som har skjedd, så får du ny (Om du kan bevise at du virkelig har kjøpt spillt). Legg ved et bilde av kvitteringen i mailen, så går det bra. Det blir vanskelig, har ikke kamera.
ace_ventuora Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Kamera på mobil? Noen du kjenner har kamera?
morgus Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Det blir vanskelig, har ikke kamera. Har du scanner, da kan du scanne kvittering og manual med cd-key..... Det gjorde jeg.
Hidden Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Jeg fikk HL Generation i postkassa i dag, fra Play.com. Kostet under £10 og serialen funker fett (kjøpte det for å sette meg inn i historien før jeg spiller HL 2).
raid2 Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Jeg fikk HL Generation i postkassa i dag, fra Play.com. Kostet under £10 og serialen funker fett (kjøpte det for å sette meg inn i historien før jeg spiller HL 2). Lurer på om jeg skal gjøre det jeg òg. Har litt skyldfølelse for at jeg nærmest bare har prøvd HL..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå