Gå til innhold

Hvorfor går Farcry så dårlig i Mulitplayer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke noe problem med og kjøre det i singelplayer med alt på medium og 1024*... men når eg prøver å spille over nettet så hakker det som bare søren. Ligger på ca 80 i ping.

Veit det ikkje er ei high end maskin eg sitter på, men alikavel siden det går såpass greit i singelplayer. Har sefølgelig satt ned all grafikk på low og oppløsing på 800*600 men uten noen effekt.

Noen som har hatt dette problemet og løst det uten og kjøpe x800xt?

Specs: Amd 2600+

Nvidia Ti4800se

512+256 mb ram

Pacth 1.1, og nye drivere rundt om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

far cry er krevande i multiplayer, men eg kan ikkje forstå kvifor det skal hakke sånn med deg.

du kan jo sjølvsagt prøve 1.2 (huff). den skal fikse ein del mp problem, men tviler litt på at den vil hjelpe deg.

Skrevet
Ja har vurdert det men veit ikkje om eg tørr. :cry: Men verste fall er vel bare at jeg tar backup av savegama og legger inn pånytt?

jepp.

vist du er modig nok til å instalere 1.2 så ønsker eg deg lykke til (du trenger det).

Skrevet

1.2 VIL hjelpe deg i multiplayer.. pingen min ble halvert ved istallasjon. dessuten slipper du problemet med at pingen øker etterhvert som du spiller.Men: du kommer ikke inn på de beste svenske serverene,som jo kjører 1.1... de har somregel best ping, og relativt intelligente medspillere... faen jeg gleder meg til 1.3...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...