Left Blank Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Jeg henta ned en cheat for litt siden, og sa skrudde jeg den av og sletta alle filene. Men na nar jeg spiller CS sa far jeg bare headshots hele tiden, men jeg klarer ikke se om det er aimen eller cheaten (om noe henger igjen). Jeg merker ihvertfall at siktet detter alltid pa hodet nar jeg skyter noen, pluss at burstinga blir helt perfekt hver gang. Jeg bommer jo aldri. Hvordan kan man sjekke det her? Endret 7. oktober 2004 av jokki
[ReXoR] Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Slett den delen av cheaten som "omgår" VAC, så finner du det nok ut etter hvert. Når du spør sånne spørsmål, får du vanligvis all mulig kritikk slengt oppi trynet. Noen kan også komme til å peke ut at Topicen skulle vært noe helt annet etter hvert.
Bluebeans Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Hvis du har sletta alt av filene til cheat kan det hende det ligger noe igjen i config filen. Slett cstrike mappa.
danilovic Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 La være å trykke på skyte-knappen, og ikke prøv å aime etter hodet?
En Tiger Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Hadde jeg vært deg ville jeg for sikkerhetsskyld reinstallert hele cs... Sletta absolutt alt først såklart, har du ikke blitt tatt for cheat til nå hindres du sikkert hvis du fjerner det fort...
Bluebeans Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 La være å trykke på skyte-knappen, og ikke prøv å aime etter hodet? Bruk kun kniv og sikt på beinet.
Left Blank Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 Neida jeg hakke henta ned cheat. det er seff meg som eier alle sammen! maha
Der Kommissar Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Javel... Dette var bare tøv og tull...?
Windoge Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Javel... Dette var bare tøv og tull...? Noe sånt. Stenges værtfall på grunn av dårlig emnefelt.
Plomma2 Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Javel... Dette var bare tøv og tull...? Noe sånt. Stenges værtfall på grunn av dårlig emnefelt. Du føler ikke at du har glemt noe? Som f.eks å stenge tråden?
Left Blank Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 Wha? Uhørt. Jeg kan skifte emnefelt.
jokki Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd.
Nicklas Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Heaheahea--- "jeg vet ikke om det er cheaten eller aimen" hehe Det er nok aimen hvis du har sletta cheaten
Zlash Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Javel... Dette var bare tøv og tull...? Noe sånt. Stenges værtfall på grunn av dårlig emnefelt. Haha Mine l33t evner overgår selv din ynklige hvite magi. Din lvl 14_Tread_Closed kontrer jeg lett med min lvl 28 Power_Quoting. Og min aura "Seal_of_kokte_gullerøtter" holder en hver staut moderator på mils avstand. Hvorfor kunne ikke livet vært som en RPG? Endret 7. oktober 2004 av Zlash
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Hahahaha! Eid ,^ThOmas^, du må stenge tråden da.
Left Blank Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 Så tøff du er bola. <3 glad i deg pronoob. Unnskyld moderator.. Visste ikke helt.
Jørgen Sørheim Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Ligger denne tråden i off-topic? Nei. Liker vi fjas og mas utenfor off-topic? Nei. Hold dere til emnet, ellers veiver jeg rundt med +10% heightened warn-level-staven min.
-Teddy- Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Javel... Dette var bare tøv og tull...? Noe sånt. Stenges værtfall på grunn av dårlig emnefelt. Glemt å stenge du ... ellers veiver jeg rundt med +10% heightened warn-level-staven min. Seriøst, det var bare en køddepost, han sa jo selv at han ikke har lastet ned cheats! Syns noen kan stenge denne jeg... Stenger den SKIKKELIG altså. Endret 7. oktober 2004 av -Teddy-
Anbefalte innlegg