cfinstad Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Har en Fujitsu Siemens Pc. Nydelig sak. Uansett, har vel snart fyllt opp hele pc'en med musikk og filmer... Det begynner å gå sakte! Spesielt hvis jeg kjører outlook, winamp og explorer samtidig.... Tar lang tid å bytte mellom programmer og lang tid før en sang begynner å spille(gjelder både mediaplayer og winamp) Er det noe jeg kan gjøre, eller må jeg rett å slett fjerne litt.... Har også kjørt ad-aware, spybot og antivirus.... Hjelp meg! Vil helst ikke slette for mye
Malvado Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Ganske mye egentlig som kan gjøres : *Defragmenter Hd med et ok program (perfectdisk, O&O Defrag etc). *Rydd unna så at du har minst 1000-2000Mb ledig plass på HD. *Rydd opp i registeret med et program som fjerner døde verdier (regcleaner eller noe) *Sørg for at du har minst mulig programmer i oppstartsmenyen, gjerne gå inn i hver enkelt program og konfigurer dem for at di skal ikke startes ved xp oppstart. *For god ytelse på maskinen så lønner det seg å ha en god og rask OS hd meg masse cache (8Mb) og god rpm, en eller flere lagrings harddisker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå