Gå til innhold

Hjelp til navn på prosjekt


Anbefalte innlegg

Har ikke peiling på hvor jeg skal legge den her lengere, så jeg legger den her. Moderator kan flytte den om den ikke ligger riktig. Men til tema:

Skal lakke et gammelt chieftech kabinett helt svart, sette inn et VFD display, en IR kontroll og en IR mottaker jeg har fått sponset av Vendur.no. Denne maskinen skal brukes til audio og skal stå nede på rommet mitt sammen med et "anlegg" jeg skal kjøpe. Lurer på følgende:

 

1. Hva kan jeg kalle prosjektet? Alle forslag vil bli vurdert

2. Hva slags "anlegg" (beregnet til PC) kan jeg kjøpe? Maks pris er 1000..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for forslagene dere har kommet med :) Skal tenke på de til jeg skal leke med "plexi" i fronten ;) Flere navn mottas selvsagt om dere har forslag!

 

svar til hba: pc-stereo ja.. Har Logitech Z-340 på denne pc'n, men vil ha et nytt et til den "nye".. for å bli sponset sendte jeg en mail til Vendur.no og forklarte situasjonen. Har et prosjekt på skolen.. Vi skal "lage" (eller sette sammen) et data produkt vi kan ha bruk for i senere tid. fikk så mail tilbake med noen spørsmål om prosjektet, nok en gang sendte jeg tilbake med svar på spørsmålene. Når jeg kom hjem fra DK på søndag hadde jeg plutselig en konvolutt (med bobleplast inni) liggende på senga. It's that simple :p

 

clvn: wacko :blink: Hvorfor tror du jeg skal bruke chieftech'en? Det er ikke fordi det er fint, men fordi jeg ikke bruker det lengere.. Utseende på en audio box har ikke så mye å si.. Ingen andre enn jeg som skal inn på rommet mitt uansett..

Lenke til kommentar
svar til hba: pc-stereo ja.. Har Logitech Z-340 på denne pc'n, men vil ha et nytt et til den "nye".. for å bli sponset sendte jeg en mail til Vendur.no og forklarte situasjonen. Har et prosjekt på skolen.. Vi skal "lage" (eller sette sammen) et data produkt vi kan ha bruk for i senere tid. fikk så mail tilbake med noen spørsmål om prosjektet, nok en gang sendte jeg tilbake med svar på spørsmålene. Når jeg kom hjem fra DK på søndag hadde jeg plutselig en konvolutt (med bobleplast inni) liggende på senga. It's that simple :p

Se bold tekst ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...