laffen 123 Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Når jeg surfer på enkelte sider med en av nettleserene mine (har prøvd både I.E., opera, og firefox) lukker plutselig alle aktive nettleser vinduene seg. Får ingen feilmelding eller forvarsel.. Skjer ganske ofte og er forferdelig irriterende!! Noen som har vært borti noe lignende??
Bruun Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Sjekk om du har virus på maskinen din, og sjekk etter adware med Ad-Aware. Prøv også å reinstallere Firefox, som om i det dette tilfellet vil lite trolig hjelpe.
laffen 123 Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 Har prøvd uten å finne no. Prøvde også å gå til bake til internett explorer med den skapte seg bare jeg prøvde å søke på startsiden så lukket den seg . Utrolig slitende. Ingen andre forslag før jeg må til med formatering
Potetdamen Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 (endret) du bruker vell ikke tilfeldigvis zonealarm? Endret 11. oktober 2004 av geedoo
pmarius Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Når jeg surfer på enkelte sider med en av nettleserene mine (har prøvd både I.E., opera, og firefox) lukker plutselig alle aktive nettleser vinduene seg. Får ingen feilmelding eller forvarsel.. Skjer ganske ofte og er forferdelig irriterende!! Noen som har vært borti noe lignende?? Nøyaktig det samme skjedde med meg etter at jeg installerte Service Pack 2. Særlig hvis skjermspareren står på, og jeg kommer borti musen -> så lukker alle programmene seg som jag har oppe - uten noe som helst varsel, hverken foran eller etterpå. De er bare som programmet aldri hadde blitt åpnet den dagen.,.,.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå