Thsan Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Jeg har lyst til å begynne med wow når det kommer. Men jeg veit ikke om jeg kan betale avgfiten, er nemelig under 18 år og har ikke kredittkort. Sto nemelig ikke noe spesielt på blizzard sin side, annet enn at de så på andre muligheter. Finnes det andre muligheter ?
uberhunter Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Det finnes sånne 'pre-payed' kort du kan kjøpe noen spesielle steder, men tror ikke at det er så altfor mange steder som selger det her i landet.. Men du kan alltids få din far til å betale for deg? Så kan bare du betale han igjen.
The_evil_blue_toad Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Må du være over 18? På planetside er det nok å ha kredittkort (visa, mastercard, osv)
OscarWoHA Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Ja, men man må vel være 18 for å få disse kortene. Eller er jeg på jordet? (Har en mistanke om at jeg er det)
Djevlen Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Ja, men man må vel være 18 for å få disse kortene. Eller er jeg på jordet? (Har en mistanke om at jeg er det) Man må være 18 for å få VISA-kort ja, men om WoW tar imot betaling på andre måter skal man ikke se bort ifra.
Uxzuigal Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Ja, men man må vel være 18 for å få disse kortene. Eller er jeg på jordet? (Har en mistanke om at jeg er det) Man må være 18 for å få VISA-kort ja, men om WoW tar imot betaling på andre måter skal man ikke se bort ifra. Du trenger ikke være 18 for å få Visa (nei, nå snakker vi ordentlig Visa, og ikke Visa Elektron). Du må bare spørre i din lokale bank, og ha underskrift av foreldre, men det er litt variert på fra bank til bank om hvem som godtar det.. men Fokus godtok meg når jeg var 16. Endret 7. oktober 2004 av Snabben
Jan Åge Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Så kan man bruke visa elektron lr? Nope, som Snabben hintet til over så må man ha vanlig VISA med "nummer". Endret 7. oktober 2004 av Jan Åge
Thsan Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 Takker for så mange svar ! Blir nok en tur ned i banken for å høre om jeg kan få et ordentlig visa kort.
Zeph Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Er vel ikkje noko problem å låne VISA til foreldre vel? Eg gjorde det med Planetside. Dersom du er fast bestemt på å drive ei stund så kan du vel kjøpe ein del månader i slengen.
Thsan Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 Vel foreldrene mine ser ikke pointet og synes det er sløsing med penger
Uxzuigal Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Vel foreldrene mine ser ikke pointet og synes det er sløsing med penger De sa foreldra mine også, helt til de så jeg slutta å spille / kjøpe andre spill, da jeg startet Ultima Online Dette kan du foresten vise til dem:)
Admin'c Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 visa kort må du betale for i måneden bae så du vet det... (60kr/mnd hos dnb tror jeg. Du får da også mastercard med kreditt (urk))
OscarWoHA Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) 100% gratis VISA-kort får dere her. Fra nå av kaller jeg det WoW-kort. EDIT: *Vente på masse kos og klem fra dere* Endret 7. oktober 2004 av CobraM
klilleng Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 100% gratis VISA-kort får dere her. Fra nå av kaller jeg det WoW-kort. EDIT: *Vente på masse kos og klem fra dere* Og sjansen for at en under 18 får kort hos gebyrfri.no er....?
OscarWoHA Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Lest igjennom avtalevilkårene. Sto ingenting om at man måtte være 18 år.
Djevlen Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 visa kort må du betale for i måneden bae så du vet det... (60kr/mnd hos dnb tror jeg. Du får da også mastercard med kreditt (urk)) Jeg betaler bare 200 kroner i året hos DNB-NOR. Noe som er betraktelig mindre enn 60,- i måneden. Jeg fikk også beskjed om at man måtte være 18 år for å visa kort. Det varierer vel kanskje fra bank til bank.
Griznah Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 100% gratis VISA-kort får dere her. Fra nå av kaller jeg det WoW-kort. EDIT: *Vente på masse kos og klem fra dere* Man må ha en sinnsykt bra ligning (for en ungdom) for å få kort derfra du..
Thsan Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Skrevet 14. oktober 2004 Man må være 20 år for å få kort derfra ! Sendte de en mail og spurte om alder osv... De sa at man må være minst 20 år !
H4ngm4N Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Bare lurer, er det sånn at man må ha kredittkort? Funker det ikke med bankkort da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå