Gå til innhold

Beste fotballspill dere har spilt?

D_uniq

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva dere synes er det beste fotballspillet dere har spilt.

Personlig er det Pro Evolution Soccer 3 :thumbup:

Grunnen til det er pga. mer realistisk enn FIFA serien.

Det er bare mer rått :dribble: ....

Gleder meg veldig til PES4.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FIFA 2003, definitivt. FIFA-serien har tapt seg helt enormt de tre siste versjonene, håper 2005 blir bedre.

Ellers var Sensible Soccer på SNES'en min en sikker vinner. Veldig enkelt, og veeeeeldig underholdende.

Skrevet (endret)

Pro Evolution Soccer 3, helt klart. Gleder meg som en unge til jeg kan putte PES 4 i X-Box'en. :-)

EDIT: Glemte Sensible Soccer ja... Men, Amiga versjonen(e) banket SNES versjonen. :-)

Endret av Swag
Skrevet

Pro Evolution Soccer 3! ingen over, ingen ved siden! Sitter her og storkoser meg med det spillet enda, og i disse dager komme jo også 4'ern! Kan ikke få uttrykt svart på hvitt hvor mye jeg gleder meg! Og ellers virker Fifa 2005 lovende!

Men fortsatt elendige cornere, frispark og litt haldårliger skudd trekker ned! Ballen går jo bare rett frem...

Skrevet
fifa 98, med innandørsfotball :love:

Det var tider det. Husker at jeg satt på Nintendo 64-en min og spillte innendørsfotball og kanllet ballen alle veier. Ganske uforutsigbare hendelser som tok til. MAsse kos det ja.

Skrevet

PES3 definitivt. Spiller det enda.

Gleder meg sykt til PES4 kommer.

Hmm, det store spørsmålet er om eg kan vente til det kommer på pc, eller om eg må ha det (bare må ha det) på ps2 med en gang det kommer ut. Jaja, det blir vell jatakkbeggedeler denne gangen og!

Skrevet

For øyeblikket holder jeg på å spiller Pro Evolution Soccer 4 og synes det er veldig bra.....

Skal prøve meg litt på Fifa 2005 i morge, så da får vi se hva som blir best på xboxen min...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...