Gå til innhold

Legge til Botter i CS

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, noen venner av meg har lastet ned botter til CS som skal brukest på et mini lan.

problemet er at vi ikke vet hordan vi kan legge den til i spillet (om dere skjønner)

BTW: ja vi er Uber n00b's :blush:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes mange forskjellige boter, så du gjør det lurt i å oppgi hvilken av disse du har lastet ned.

Podbot f. eks har en fin installasjon som legger botene i din CS mappe.

Skrevet

Jeg lasta ned Zbots til CS 1,6, synes det er meget brae booter. Kan faktisk spille Rats brettene med dem, uten at de alle springer i døden. Verd å laste ned, tror det er bygd inn for støtte til dem også.

Skrevet

1. Last ned Zbots (finner ikke ut hvor jeg lasta den ned fra)

2. Legg filen zbotcz.dll i mappen dlls

3. legg lydene i mappen cstrike\sound\radio\bot

4. Legg filene BotCampaingProfile.dll, Botchatter.dll og Botprofile.dll i cstrike mappen.

5. Åpne filen liblist.gam i notpad. Finn "gamedll" og skriv "dlls\zbotcz.dll"

Lagre og start Counter-Strike. Når jeg trykker H får jeg opp en bot meny hvor jeg kan adde boter, sette hvor god de skal være og hvilket team de skal joine.

Om du ikke har spillet med boter på det brette før, blir det å gå KJEMPE tregt, du kan ikke spille. Det er fordi botene lærer seg brette først, de går gjennom hele brette og lærer seg hvor de kan campe, hvor det er åpent område og en granat kan kastes pluss mye mye mer. Jeg er fornøyd med de botene, de er 100% mer inteligente en waypoints botene til podbot ;)

Skrevet

Z-bot er kjempeenkelt å bruke (og å installere)! Extract bare mappa inn i f.eks.

"C:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\[ditt brukernavn]\counter-strike"... Også setter du "in-game"-menyen på f.eks. "h", og da er det bare å spille i vei... :mrgreen:

Skrevet
Z-bot er kjempeenkelt å bruke (og å installere)! Extract bare mappa inn i f.eks.

"C:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\[ditt brukernavn]\counter-strike"... Også setter du "in-game"-menyen på f.eks. "h", og da er det bare å spille i vei... :mrgreen:

Du har rett, hadde æ glemt. Er meget lett å innstaller zbots, og de er ikkje dom heller, de har faktisk litt inteligens til bota å vær :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...