Brighto Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Repeating napalm sound bug has been resolved. Fy svarte! Det var på tide!
000111222 Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Kommer det nye brett/kjøretøy også eller? Japp! Her er masse info
notarget Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Filmene viser at de gutta hos EA ikke har peiling på komprimering av film! 150 MB for <1 minutt film... Sykt! NOTE: All videos have been compressed and are now much smaller in size without any loss in visually quality.
Croyfer Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Filmene viser at de gutta hos EA ikke har peiling på komprimering av film! 150 MB for <1 minutt film... Sykt! NOTE: All videos have been compressed and are now much smaller in size without any loss in visually quality. Det var på tide synes jeg ! =)
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Hmm, det virker som om eagames.com er nede for øyeblikket...
Artistic.Hipster Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Nå er jo klokken 9 og ingen spor av patchen
GulliveR Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Og da var 1.2 update på plass 1.2 Update Endret 7. oktober 2004 av GulliveR
Artistic.Hipster Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Må en ha 1.1 installert på forhånd? Ja desverre, så jeg sitter nå med to patcher til nedlasting Ekstra irreterende var det at internett klikket når 1.2 var på 95% og filefront klikker om nedlastingne går på pause Jaja, om 20min så har jeg de
Artistic.Hipster Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Får dere lastet ned fra EA sine sider? Jeg får bar error
vorbis Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Holder på å laste ned nå, håper det blir bra Vel og merke etter en helsikes jakt etter den riktige filen. Gamershell hadde ikke incremental, den offisielle EA siden hadde ikke engang filen, Fileplanet hadde kø på 50 min. og bf-vietnam.ch linket bare til EA.largedownloads. (som selvfølgelig ikke hadde filen ) Men til slutt kom filefront på banen, og om 30 min har jeg 1.2 Endret 7. oktober 2004 av vorbis
Artistic.Hipster Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Holder på å laste ned nå, håper det blir bra Vel og merke etter en helsikes jakt etter den riktige filen. Gamershell hadde ikke incremental, den offisielle EA siden hadde ikke engang filen, Fileplanet hadde kø på 50 min. og bf-vietnam.ch linket bare til EA.largedownloads. (som selvfølgelig ikke hadde filen ) Men til slutt kom filefront på banen, og om 30 min har jeg 1.2 Jeg måtte også ty til filefront ikke min favoritt men nå gikk det faktsik ganske raskt(ligger stabilt på 170kb/s) *Edit, nå ligger full install patchen her Endret 7. oktober 2004 av Gandalf the Grey
Artistic.Hipster Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Dritt greier, det sto at før man installerte "full install" så måtte man installere WWII mod(med mindre man ville ha bugs) Men for å installere WWII Modden så måtte man ha 1.1 innlagt EA er ikke alltid like smarte
Ravn Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Dritt greier, det sto at før man installerte "full install" så måtte man installere WWII mod(med mindre man ville ha bugs) Men for å installere WWII Modden så måtte man ha 1.1 innlagt EA er ikke alltid like smarte Æsj, så man må i plain english laste ned, og insatllere: 1.1 patch ww2-mod 1.1-1.2 update så er det liv i leken? EDIT: noen som vet hvor man får fatt i 1.1 patchen nu da? Eller kommer det en ny versjon av WWII-modden som ikke har dette fantastiske problemet? Hurra for EA! EDIT2: Kan man insallere 1.2 patchen så WWII-modden og så 1.2 patchen og så er alt i orden? Går dette fint? Endret 8. oktober 2004 av Odland81
chokke Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Er det bare en versjon av ww2 mod ute? orker ikke sjekke hvilken jeg har
Ravn Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Er det bare en versjon av ww2 mod ute?orker ikke sjekke hvilken jeg har Mener det er kun 1 versjon ja
mr. Bjerre Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Dritt greier, det sto at før man installerte "full install" så måtte man installere WWII mod(med mindre man ville ha bugs) Men for å installere WWII Modden så måtte man ha 1.1 innlagt EA er ikke alltid like smarte Æsj, så man må i plain english laste ned, og insatllere: 1.1 patch ww2-mod 1.1-1.2 update så er det liv i leken? EDIT: noen som vet hvor man får fatt i 1.1 patchen nu da? Eller kommer det en ny versjon av WWII-modden som ikke har dette fantastiske problemet? Hurra for EA! EDIT2: Kan man insallere 1.2 patchen så WWII-modden og så 1.2 patchen og så er alt i orden? Går dette fint? Jeg har ikke WW2 mod, men har de andre patchene installert. Jeg har ingen bugs på den nye patchen
Artistic.Hipster Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 EDIT2: Kan man insallere 1.2 patchen så WWII-modden og så 1.2 patchen og så er alt i orden? Går dette fint? Det tror jeg ikke, hvor har du fått det fra? Men det kommer nok snart en "install WWII mod on 1.2 patch"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå