Gå til innhold

Spray til CS:S [premie ved løsning :-p]

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et bilde som er 1600x1200. Dette überfete bildet som jeg har laget selv vil jeg ha som spray. Jeg har hørt at 256x256 er den beste oppløsningen. Hvordan skal jeg klare å få bildet ned til den riktige størrelsen. Jeg har paint og photoshop cs.

Takker for alle svar! Hvis dere klarer å hjelpe meg med å fikse bildet i den riktige oppløsningen skal jeg dele det fantastiske bildet med dere!

:tease:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Programmet har det samme problemet som photoshop hvis jeg ikke tar helt feil. Hvis jeg går på image og på resize blir bildet i feil oppløsning. Jeg skal ha det i akkurat 256x256. Hvis jeg stiller 256 piksler blir den andre feks. 292.

Noen som vet en metode som gjør at jeg får et 1600x12000 til akkurat 256x256?

Bilde til å forklare nærmere!

post-176-1096993411_thumb.jpg

Skrevet

Gå inn på "Image", Image Size, fjerner haken for "Constrain Proportions", skriver inn 256 på Width og Height.

Trykk OK, og voilá!

Husk at du ikke får det samme forholdet etterpå, bildet vil nok krympe litt inn vertikalt eller horisontalt (husker ikke).

Skrevet (endret)

Ok folkens! Dere løste saken og da får dere premie. Dette er en cs spray jeg har lagd av min kamerats ansikt. Han godtok det selvfølgelig selv. Hvis dere synes den er støtende så bare si ifra, da sletter jeg den. 1337 OUT!

-Det er bare lov å laste opp jpg. filer, så rename den til bmp. før du bruker den i source-

*Grovt bilde fjernet av ^Th0mas^,*

Endret av ^Th0mas^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...