Gå til innhold

Ny PC! Er komplett pc'en bra? Har ikke PCI Express


Anbefalte innlegg

Hei,

 

En kamerat av meg skal ha ny pc. Han tenkte først på Dell, men så sa jeg at det var lite for pengen(kosta rundt 15 tusen). Så så jeg en pc på komplett koster 11 tusen, og like bra om ikke bedre enn Dell pc'en.

 

Link: http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10053

 

Er denne pc'en et godt valg nå til dags, eller er det en annen pc dere anbefaler rundt 10-12 tusen?

 

Han skal bruke den til bl.a. spilling! Så at grafikkortet ikke var PCI Express. Er dette dumt med tanke på senere oppgradering av grafikkort???

Endret av ahumoe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes Dell sine modeller er gode jeg, husk at det som regel følger med skjerm i prisen. Dell skal jo være billig og bra, men hvis du er en hwfan blir vel Dell litt for bestefaraktig :dontgetit:

 

Men hvis du kun er ute etter en pc som starter når du trykker på knappen, og ikke oppgraderer stadig klarer du deg meg Dell :)

 

Hvis du er en hwfreak anbefaler jeg å se på Komplett.no eller bruke PC byggern der.

 

AMD64 3000

MSI Platinium, sokkel 754

Corsair S Value 512 mb

Lenke til kommentar

Jeg har den pc-en funker fett den :)

 

får med masse programvare, xp home, nero, works, og mye annet tull

 

NB! Brenneren brenner ikkje dual layer, og 4x i -format, 8x i + formatet.. litt treig på lesing, men ellers bra dvdbrenner...

 

Og skjermen aner eg ingenting om siden eg byttet skjermen som følgte med i en Eizo Flexscan L550k... Nydelig og deilig skjerm (med dvi) til spilling og film..

 

og jeg vil tro den er bedre enn en tilsvarende (i pris fra dell)

 

NB! Kabinettet får lett flekker på toppen hvis du tar på det, men det går vekk hvis du bruker en klut :p

 

så lykke til med pc-kjøpingen :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er en bra data til den prisen. husk du for med skjerm, tastatur og mus. altså heile pakken.

 

er et bra hovedkort og, med en del ledig plasser

1 ( 1 ) x prosessor - Socket 754

1 ( 1 ) x AGP 8x ( 1.5 V )

5 ( 5 ) x PCI ( 3.3 V/ 5 V )

3 ( 3 ) x minne - DIMM 184-pin

 

så viss han ikke er heilt pc fanatiker og skal bruke denne til litt gaming, så er den helt toppers. :)

 

lykke til, og håper du blir fornøyd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...