Gå til innhold

Post ditt bakgrunnsbilde her! ( Ikke desktop )


Torjus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hun så mistenkelig emo ut.  :hmm:

6252212[/snapback]

 

ja gud, svart hår og greier. hun må være suicidal.

6253477[/snapback]

 

Nei det er bare på myspace finnes det to regler for å ta bilder av seg selv. I speilet mens en ser en annen vei, eller når man stirrer tanketomt/trist opp i lufta.

 

:)

Lenke til kommentar
Nah, er vel mer i gothsjangeren (evt ingen av delene).

6252239[/snapback]

 

 

av det lille jeg kan se, syns jeg hun så søt ut,

6253152[/snapback]

Det synes jeg også. Og vakkert øye hadde hun også (Kan jo bare se det ene, men det andre er vel nogenlunde likt ville jeg tro ^^ )

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
treheltinvertert0bk.th.jpg

 

Selvtatt er veltatt. Jeg tok dette bildet på vei til skolen en gang, og bare for morro skyld, inverterte jeg det i Paint når jeg kom hjem, og ante ikke at det skulle bli så tøft.

6268940[/snapback]

 

jeg syns det så grusomt ut.

 

hvis du bare hadde sett noen få greiner og stammen, ikke alle buskene. så hadde det vært mye bedre. Ble så rotete på bunnen.

Lenke til kommentar
treheltinvertert0bk.th.jpg

 

Selvtatt er veltatt. Jeg tok dette bildet på vei til skolen en gang, og bare for morro skyld, inverterte jeg det i Paint når jeg kom hjem, og ante ikke at det skulle bli så tøft.

6268940[/snapback]

 

jeg syns det så grusomt ut.

 

hvis du bare hadde sett noen få greiner og stammen, ikke alle buskene. så hadde det vært mye bedre. Ble så rotete på bunnen.

6269366[/snapback]

Enig i det. Hadde jeg vært klar over det, hadde jeg nok prøvd å kun få med nettopp det treet og himmelen, men det var heller ikke det jeg prøvde på når jeg tok det bildet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...