Boralis Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Fikk i dag opp et 6800 GT kort , men etter å ha montert dette i maskinen så starter kortet men jeg får kun mosaikk i alle regnbuens farver . Noen tips , eller er det bare å sende i retur ?
Millmax Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Med > 10 000 innlegg skulle man jo tro du ikke er helt tapt bak en vogn. Du har vel vært ute en kald vinternatt før osv osv. Retur? Edit: Typo Endret 4. oktober 2004 av Millmax
panzerwolf Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Dersom du kontrollsjekker med et annet skjermkort (evt. det nye kortet på annen maskin), er vel det beste å sende det i retur.
kirjogra Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Du får snekkre det i sammen og sende det i retur.
Aetius Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Har ikke de kortene der hatt en del BIOS-problemer?
Traxco Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Var det msi 6800 GT du fikk ?med eller uten kobberkjøler ?men vet ikke Snekker`n hva som gjør dette,høres jo ut som defekt hardware.jeg bruker samme kort som deg,men fikk problem med lite strøm.men nå bruker jeg en strømkabel alene til kortet. Har ikke annet forslag enn formatere og prøve med forskjellige drivere,men dette kan du sikkert bedre enn meg..
kirjogra Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Bra kabinett snekkern, er det det du bruker kortet i. http://www.snekkerboden.com/?do=worklog&number=5
Boralis Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 Joda jeg har vært ute en vinternatt før men siden dette var første kortet av 680 serien jeg prøvde tenkte jeg at andre hadde vert borti slike problemer . Kan ikke komme inn noen steder med det kortet da jeg ikke får bilde , har et annet nvidakort og har med det hentet nyeste drivere uten hell , har også formatert uten hell . Så det er vel bare å sende i retur da
Cyrus Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Åssen produsent var det på skjermkorte? Vet at det har vært en del problemer med biosen på skjermkorta, søker du litt på forumet finner du en del tråder om det... Men hvis du ikke gidder, så er det jo bare og sende det i retur. Er jo en helt klar reklamsjons sak... /Cyrus
Boralis Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 Det er et MSI kort og har snakket med Psdata , det var ingen problem , skulle bare sende det i retur så skulle jeg få refundert frakten .
Betroz Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Snekker`n tok du deg ikke råd til ett 6800 Ultra kort... Med peltier og bra vannkjøling kunne du kanskje klart 500 Mhz core! (1.5V)
Boralis Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 Joda blir vel 6800 Ultra eller X800XT , dette kortet var til en annen maskin .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå