Gå til innhold

Trenger kritikk på min side.


Anbefalte innlegg

Endelig har jeg fått valid css på sida mi så nå er det for slakting. Jeg trenger kritikk/tips på alt.

 

Så bare slakt løs

 

www.sarajnews.com (drit i innholdet, det er noe jeg mekker for en venn av pappa, bare s epå designet)(fikk 800kr for det :D )

 

www.sarajnews.com/data_it/index.php

 

Tables til layout, ja? Ta deg en tur innom webdesign, html og css-delen av forumet, og spør hvorfor du ikke skal bruke tables til layout. Der vil du i tillegg få utfyllende kritikk på siden. 

Endret av realfingolfin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her synes jeg det er en god del som kan gjøres bedre.

 

Headeren var ikke særlig mye å skryte av, dessverre. Ser ikke så veldig bra ut når man bare setter bilder ved siden av hverandre, uten å gjøre noe med de..

Hvis du kan PS, hva med å bruke litt tid på banneren der? Fade bildene inn i hverandre f.eks?

 

Som det også ble nevnt over her, synes jeg ikke fargevalget er så mye å skryte av. Sjekk denne linken her for info ang. fargevalg.

 

Litt for stort mellomrom mellom "den scrollesaken" og hovedinnholdet på siden din... Prøv å korte ned dette, samt

 

Nok å ta tak i her egentlig, har forelesning nå, kommer kanskje tilbake med mer ;)

Endret av OShea22
Lenke til kommentar

Starte på nytt!

Hvis jeg skal si noe om denne websiden, som en helhet og et ferdig produkt;

så kan man sende den til slakteren fordi her er det virkelig ikke noe å ta vare på.

Kode & Design er rett og slett søppel, og jeg greier ikke å bestemme meg for hva som er værst.

 

Jeg vil anbefale deg å kaste den websiden her, begynne lese litt om hvordan man skal lage websider, og senere når du føler at du har lært noe og når skjønner at dettte ikke er en bra webside prøve å lage en ny.

 

Linker

W3schools.com - Refranser til HTML, CSS og mm.

Little Boxes - Forskjellige måter å kode websider på med CSS

Css.Maxdesign - Nyttige Guides til Design & menyer

www.alistapart.com - Artikler om temaet webutvikling

www.unrealized.org - Artikler og Guider om tema Webutvikling

Sticky

www.sxu.hu - Bildearkiv

 

 

Hvorfor ikke bruke Tables til design?

Diskusjon om temaet her.

Artikkel om temaet I

Artikkel om Temaet II

Endret av Waldmeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...