Gå til innhold

Kabinett med plass til mange disker?


Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg nytt kabinett til jul.. og vil isåfall ha et med plass til mange disker, gjerne 10-12. Videre vil jeg ikke ha et "høyt og smalt", alla CM Stacker. Yeong Yang cube ser ut som et interessant alternativ, men av bildene på 3DfxCool ser det ikke ut som man kan utnytte plassen i bakkant på den ene siden til harddisker? Ingen fester eller lignende ihvertfall. Videre bør det være mulig å montere vifter foran diskene, slik som f.eks. i Lian Li kabinettet jeg har idag..

 

Vanskelige krav å oppfylle? :roll:

 

Og PS: Helst ikke dyrere enn rundt 2000,- eks. PSU.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Videre vil jeg ikke ha et "høyt og smalt", alla CM Stacker.

 

Noe som skurrer med svaret til Snekker'n her?... (hvis det da ikke bare var litt utspekulert småsarkasme :!:)

 

Men anyway så tror jeg Yeong Yang's cube er er bra alternativ... :thumbup:

Ja, spørsmålet er om man kan montere disker i bakkant på YeongYang'en. Dvs, både fylle opp frontens 5,25" plasser, OG ha masse disker bak der igjen. Det ser ikke ut som dette er mulig ut fra bildene. Noen som faktisk HAR dette kabinetter her?

Lenke til kommentar
Chieftec BX-03 Tower m/360W har:

 

4 x tilgang fra forsiden - 5.25" x 1/2H

6 x intern - 3.5" x 1/3H

2 x tilgang fra forsiden - 3.5" x 1/3H

 

og 2x90mm vifter som drar luft over de 6 HD

 

Det kan kanskje være tilstrekkelig ?

Nah.. Bruker opp begge de to 3,5" plassene til andre ting, samt minst to av de 5,25" plassene. Vil ha MER plass. :yes:

Lenke til kommentar

Og da blir jo spørsmålet: Er CM Stacker et bra kabbis? Har et Lian Li PC6070B idag, som jeg fortsatt skal ha, selvsagt. Hvordan er støydempingen på Stacker? Ikke-eksisterende? Er det hull på sidene så støyen lett slipper ut? Vet ikke helt om 8 disker i et "åpent" kabinett er helt hørselsvennlig. :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...