sigen Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Har nettopp bygd ny pc, men får ikke kontakt med hd`en. Når jeg prøver å innstalere Windows XP får jeg bare beskjed om at jeg ikke har koblet til noen hd. Jeg har en Seagate Barracuda 7200.7 200GB hd med S-ATA tilkobling, og et MSI 865PE NEO2-V hk. Noen som vet hva som kan være problemet?
Rayline TWB Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=204514
sigen Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 Takk, men det funket ikke. Noen andre som vet hva som KAN være feil?
ronnyaa Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Du finner den i BIOS ikke sant ? Når du skal installere windows må du ha disketten med driverene til SATA kontrolleren for at windows skal finne disken din. (stod i den guiden det var linket til) Hvis det ikke virker, kan du gå på hjemmesidene til MSI å se om de har en oppdatert versjon av drivere til nedlastning. Edit : patetisk skrivefeil Endret 3. oktober 2004 av ronnyaa
sigen Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 Takk for hjelpen! Fikk det til. Fant den etter 5 min. leting i BIOS... var litt gjemt vekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå